Járt már valaki így? Van egy Mazda 6-osom (2005-ös) diesel,2000-es motorral.100km/h sebességnél leállt alattam. Félrehúzódtam, de újraindítani már nem tudtam. De miért nincs izzítás?
Azt gondoltuk, hogy az immobilizer bedöglött. Lehúztuk az akkusarut, akkor sem indult újra, sehol semmi. Kb 1.5 óra elteltével magától visszajött az izzítás és beindult. Míg hazaértem 10-15x leállt alattam, vagy újra tudtam indítani vagy ha jó ritmusban találtam el a leállást, kinyomott kuplung mellett, gázfröccsel felpörgött a motor és nem állt le. Másnap már egyáltalán nem indult be. A szerelők tanácstalanok, raktak rá műszert, de nem kommunikál, csak az ABS-szel és a légzsákkal. Már túl vagyunk az immó átvizsgálásán, zsákutca. Kiiktatásra került a riasztó, de az sem hozott eredményt... Erősebben megmozgatták a kulcsot a zárban és beindult. Gondolták itt lesz a kutya elásva. Kicseréltek a gyújtáskapcsolón valami kis kütyüt (10/10x indult) és azt mondta a szerelő, hogy most már érte mehetünk. Másnap mire mentünk az autó nem indult... Már a szerelő sem tud mit mondani... :?
A férjem is próbálta nézegetni, ő lehúzta az akkusarut, kb 10p múlva visszatette, rákapcsolta a gyújtást... semmi, úgy hagyta rákapcsolva és egy idő után kattant elöl a motor mögött bal oldalt valami és visszajött az izzítás a műszerfalon. Be tudtuk indítani az autót. Egy kis idő után újra visszaállt minden és már nem tudtuk indítani az autót. Újra nem pörgette az önindítót sem.
Esetleg valakinek van~e ötlete?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!