Citroen C-Elysee? (pl egy 2013-ban gyártott) Megbízható? Fenntartási költsége normál? Tehát nem kell számolni rendszeres és költséges meghibásodásokkal? Szervizigényes?
Tapasztalatokat, normális véleményeket kérek erről az autóról! Nem arra vagyok kíváncsi hogy a francia autó egy 'retek' stb mert francia. Én nem hinném hogy az ezért kérném hogy normális véleményeket kérek, vannak e hibái, rendszeresen előjövő hibái, vagy minőségben megfelelő tehát nem pénztárca terhelő a fenntartása?
Úgy gondoljatok erre hogy ha nálam lenne, akkor az normálisan és odafigyelve lenne használva, tehát nem hajtanám, nem földesúton használnám,(direkt túlzok) az olajcsere és a szükséges dolgok ki lennének cserélve. (olaj,, szűrők időszerű akkor a vezérlés stb stb)
előre is köszönöm!
a citroen dízelmotorjai nagyon jók!
Nemrég volt egy peugeot (peugeot-citroen 1 konszern) amiben több mint 1.000.000 km volt, de láttam olyat is, ami 480k km-en túl volt mindenféle probléma nélkül.
Totalcar.hu csinált róla egy tesztet, érdemes elolvasni, szerintem aránylag korrekt autó. A VTI motork ha jól tudom szívó benzinesek, és így ebből adódóan ezek bírják a legtovább.
Meglehetősen jó autóról van szó kedves utolsó.
Ellenfele a skoda rapid, ww jetta, seat toledo versenytársa.
Részletesebben megismerhetitek. :D
Az 1.6 turbós benzines motor 6 fokozatú automatával van. És ne gyertek nekem, hogy rossz a francia váltó, meg bólógat. Ez nem 2003, hanem 2018! Volt alkalmam ülni automataváltós citroenbe, és teljesen korrekt volt.
Bár az 1.6 Vti motorokat azt mondják, hogy érdemesebb kerülni, mert átlagon felül kokszosodik és a BMW láncos megoldása nem jó, ezért bajosabb motor, de minél újabb az évjárat, annál jobb a motor, mivel folyamatosan fejlesztik + az utóbbi időben megszűnt az együttműködés a BMW-vel. Igen, a Vti motor az bmw-s fejlesztés volt.
Emellé, pedig legfullosabb felszereltséggel sem kerül többe mint a konkurense - Skoda Rapid - amit erre a szintre felextrázva nem ennyiért kapunk meg.
Citroen C Elysée ( Legfullosabb Shine felszereltségi szint)
1.6 benzin, 6 fokozatú automata az alábbi kiegészítőkkel:
Éjkék fényezés,
világos szövet belső,
16-os alumíniumfelni,
3D Navigációval, érintőképernyő
Bluetooth kihangosító
USB csatlakozó
Riasztó
Tolatóradar
Tolatókamera
Legmagasabb - Shine - felszereltség közül leírom a legfontosabbakat.
- tükörház és kilincs a karosszéria színében,
- krómkeretes mérő
- könyöklő
- LED-es nappali menetvény,
- ABS, ESP,
- Kipörgésgátló
- vészfékrásegítés
- elektronikus fékerőelosztó + automata vészvillogó
- Elektromosan állítható és fűthető külső visszapillantók,
- bőr kormánykerék + váltógomb
- tempomat
- színezett üvegek
- manuális klíma, digitkijelzővel (szerintem ez full digitklíma, elnézve a képeket)
És még kihagytam 1-2 dolgot ami jár a kocsival, de ez így kerül 5.3 millióba, míg a skodába ennyiért navi sincsen.
A HDI dízelmotorral kérve pedig 100.000 Ft-tal drágább. De időnként van ilyen, 500.000 Ft-os használt autó visszavásárlás, akkor már 4.8 misiért elhozod a fullos citroent... Nem rossz ár érte, konkurencia sehol sincs, jah és baromira kényelmes!
Itt konfigurálhatod.
köszönöm a válaszokat, HASZNOSAK voltak! kivéve az elsőé. Direkt írtam ki hogy aki azzal jön hogy szar mert francia, ilyen véleményeket nem kérek, semmit tartalma nem volt neki, csak annyi hogy francia.
Köszönöm mégegyszer, sejtettem hogy nem rossz autó :D (pedig francia)
a bmw motorjai kigyulladnak, a ww motorjai csalósak...
Amúgy megsúgom neked hogy a citroennek van a hydropenumatic suspension-je (hidropneumatikus felfüggesztés) ami annyira jó volt, hogy később átvette tőlük a Rolls-Royce, és a Mercedes is. Merciben active body control néven találod meg, és messzemenőlegesen jobbak voltak mint ma létező bármely felfüggesztés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!