A generátorom 13.2 voltal tölti az akkut. Ez megfelelő érték?
NEM! 13.8 és 14.4V között kell lennie. Ha nincs meg az érték, akkor vagy a generátorod vagy a préselt saru korrodálódott és elveszik rajta a feszültséged.
Mérj rá multiméterrel a generátor B+ lábára, illetve a test között mennyit ad le. Utána járasd picit az autót alapjáraton és ha melegedik valamelyik sarunál, akkor ott nem megy át megfelelően az áram.
JAVÍTÁSA: préselt saru lánggal felmelegítése, becinezése, szükség esetén motor újratestelése, B+ vezeték cseréje. Legvégső esetben ha mindent jónak találsz, akkor generátor fesz.szabályzó.
Ha nem értessz hozzá, akkor autóvillamossági szerelőt keress meg ezzel a problémával, mert ha töb fogyasztót bekapcsolsz az autón, akkor abszolút elmegy a töltésed és csak az akku feszültsége mérhető a rendszeren, majd az is lemerül és nem tudod elindítani az autódat!
Ha alapjáraton ennyi, akkor az még nem gáz.
Viszont ilyen 1200-as fordulat felett már mindenképp tudnia kéne 14 volt feletti értéket produkálnia.
A kocsiban 1 hetes zsír új 77Ah-s exynos akku van. A 13.2-es feszt alapjáraton mértem a sarukon, közben ment a tompított,rádió,belső világítás és a ködlámpa. Jahh meg a fűtéserősség 3/4-en.
Pontos értéket nem mutat a mérőeszközöm. Csupán csak ledek villognak ha egy bizonyos fesz ertek megvan.
Ja, azt nem mondtad, hogy terhelve mérted.
Ennyi bekapcsolt fogyasztóval a 13,2 volt teljesen normális.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!