Egyetértetek, hogy csak az autók a megbízhatóak, amik fapadosak és kicsi a tudásuk?
Amikor megbízható autókról vitázunk ebben a rovatban, mindig olyan modelleket emlegetnek, amik "semmi sem tudnak" vagy fapados kivitelt használ az illető.
A francia autókat sokan megbízhatatlannak tartják.
Na, de ha megnézzük mondjuk a pár éve kifutott Lagunát, akkor feltűnik, hogy bár az anyagok felhasználása nem prémium, viszont maga az autó tudásban nincs messze egy középkategóriás prémiumtól.
Ebből az következik,hogy tele van kütyükkel, meg 4 kerékkormányzás.....stb
Vagy, a BMW-t szokták még megbízhatatlannak mondani, bizony ezek a bajor szépségek nagyon sok funkcióval rendelkeznek, éppen csak heremasszírozó nincs bennük.
Nyilván egy Swift megbízhatóbb, mint ezek de szörnyű vezetni, kicsi belül és sokkal kevesebbet tud, mint a felső kettő versenyző.
Emellett a motorja sem mindegy.Egy BMW gyakorlatilag belsősáv tisztogató ,de a Laguna is megállja a helyét az autópályán a 2 literes dízelmotorjával.
Ellenben a Swift erre nem alkalmas.
Minden autó lehet megbízható, ha épp nincs valamilyen szériahibája, és normálisan karban van tartva. Nem függ a márkától és attól sem, hogy mennyire prémium.
Egyébként meg eleve hülyeség, amit írtál. Egy BMW és a Mercedes is lehet fapados, ha valaki nem akar pluszba fizetni mindenért. Van, ahol csomagban van a felszereltség. De Mercinél pl. pont szinte mindent meg kell venni egyenként.
Természetesen így van.
Most én nem akarok japánautózni, veszek olyan példákat, amiket saját bőrömön tapasztaltam.
Volt egy 97-es Audi A8-asom, elég fullos. Automata meg minden. Minden hétvégén szereltem valami bizbaszt benne, az extrák végül soha nem működtek mind, mert mire végeztem a szereléssel, kezdhettem előlről. Majd a váltó is bedöglött a következő tulajnál, ez az autó életének végét is jelentette.
Másik példa, maradjunk márkán belül, sógorom egykori, szintén 97-es 1.6 benzines A4-ese. Konkrétan nem volt mi elromoljon benne. Kéziváltó, szögegyszerű motor, éppen klíma volt benne, ezzel az extrák listája ki is fújt. Amiket én minden hétvégén szereltem az A8-ban, az az ő autójában nem is létezett. Akkor már hogyne lenne megbízhatóbb egy kisebb tudású, "buta" autó?
Vagy a sokat dicsért régi Mercedesel, pl a W124-es 200D. Egy túltervezett motor van benne, ahhoz képest irtó kevés lóerővel. Így persze hogy soha nem romlik el. Hatalmas kasztni, sok van, 0 extra benne, 4 sebességes kéziváltóval. Így nem nagy bravúr a millió kilóméter. Ellenben a vele egykorú, pontosan ugyanolyan W124-es, de 500-as benzines full extrás Mercik jó, ha a 100 ezer km-t megfutották komolyabb hiba nélkül. Mert annyi extra van bennük, hogy állandóan bedöglik valami.
És számtalan ilyen példát fel tudok hozni.
"Laguna is megállja a helyét az autópályán a 2 literes dízelmotorjával.
Ellenben a Swift erre nem alkalmas."
Na úgy latom megint egy igazi autószakértővel van dolgunk. Az egyébként meg van h a swift városi autó,ergo nem túraautónak,hosszútávra van specifikálva? Birom mikor a sok ökör ,városi kisköbcentis autókat hasonlítgat az újabb ,limuzin,sedan csaladi technikakhoz . Egyébként kedvedért elarulom nalunk max 130 a megengedett,azt egy alap Mk1,Mk2 ezres swift is tudja ha van vér a fszodba tolni neki . Nekem francia fos nem kéne,baxhatod a kényelmet ha állandóan ott hagy . persze kinek a pap,kinek a gané.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!