3 literes szívó merci mindennapi használatra? 124 3. 0D
Egyszerűen imádom.
2.4D vagy 3.0D? Melyiket érdemesebb?
Tuningolni egyértelműen egy cseppet sem szeretném max új fémyezést és kàrpitot kap.
Gondolkodtam még a régi bentlyn vagy lincolnon de de jóval drágàbb.
Vagy w140? Mondjuk rá már nem tudnék költeni felújitani
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Jó egy ilyen öreg Merci. A 3.0 szívó már képes tartani a forgalom ritmusát, de előzgetni nem kell vele. Én automata váltóval venném, ha már Mercedes.
Érdemes,olyat venni, ami rendben van tartva és akkor egy csomó szívástól megkíméled magad. Pl. hiába sajnálod a pénzt egy 800-900 ezer Forintos Mercire, egy 300 ezer Forintos is ennyiben lesz a végén, mire használható (ha nem többen), ráadásul még dolgoznod is kell vele, alkatrészt vadászni stb...
A bálnát felejtsd el, ha nincs pénz a felújításra. Az már pénztemető kategória mind.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Vagy akár egy w201 2.5D szívót.
Könnyebb mint a 124-es.
Én ilyet használok mindennapi használatra és járom vele az országot keresztül kasul.
Az 99%, hogy ha valami elromlik az autón akkor az tuti nem a motorral kapcsolatos lesz, mert iszonyat megbízható, iszonyat egyszerű, nincs túlerőltetve.
Ilyet, hogy lincoln, bentley felejtsd el....
Ott olyan alkatrész árak vannak, hogy lesz*p*d magad, igaz a mercinél is lecumizod magad, de itt meg az alkatrész olcsóságán. :)
Én bátran ajánlom, imádom a 190-esemet, és hülyeség, hogy nem lehet vele előzni..... igen is lehet, ha jó állapotban van a motorja.
Tény, hogy ne akarj versenyezni egy mai autóval mert már lassan a rotakapába is TSI motort tesznek, de arra, hogy elvigyen A-ból B-be abszolúte elég az ereje.
(De nem is arról szólnak ezek az autók, hogy taposni kell nekik mint a barom.)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Olvasva a kettes válaszolót lemaradt a kényelem!
Sok új autó megirigyelhetné amit tud az öreg 124/201 páros...
W140 felejtős, még egy S350 is iszonyat pénztemető, hát még egy S500...
Nekem még az álmom, hogy hobbiautónak tudjak magamnak venni egy szép állapotú 123-ast, de hihetetlen milyen árban mozognak azok!!!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen, elég kevés van már belőlük...
Pedig nem kis mennyiséget gyártottak belőlük.
(Mondjuk Iránban, Pakisztánban mai napig taxiznak velük 1-2 millió vagy több km-el a motorban)
Csak ugye úgy gondolták az akkori emberek, hogy minek megtartani, ahogy telnek az évek jönnek jobbnál jobb autók...
ez a w201/w124-ig igaz is volt, onnantól sajna már a merci sem olyan legendás, manapság meg 6 évre tervezik az autóikat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!