Aprilia SR 50 Di-Tech dadog!?
Figyelt kérdés
Egy kis segítséget kérnék Ditech-el kapcsolatban.
A jelenség a következő: a motor beindul, hidegen alapjárat kicsit egyenetlen, viszont a fő gond az, hogy hirtelen gáznál lehörög. Kicsit megpörgetve és meleg motornál ok szokott lenni, de Pl kanyarodásnál, mikor visszaengedem a gázt majd újra húzom, akkor meg szokott torpanni. A gázreakció nem az igazi, olyan mintha nem lenne ok a keverési arány (benzin/levegő). Lehet a kompresszorral van a gond, mert nem nagyon tartja meg a nyomást. Tudja esetleg vki, hogy mekkora nyomást kb. meddig kell megtartania?
#Aprilia #ditech robogó
2018. jan. 2. 13:38
1/7 .,,.,,.,, válasza:
Először takarítsd ki a légszűrőt, ês a karburátort.
2/7 A kérdező kommentje:
Először is: Ditech-be nincs karbi
2018. jan. 2. 13:48
3/7 anonim válasza:
Látszik ez az sr vagy rs? szériával mások is megjárták már, a dadogással is, kapcsolódó kérdésekből következtettem csak :)
4/7 anonim válasza:
Sajnálom, hogy ezt kell mondanom de lassan el kell búcsúznod a motorodtól. Nekem is hasonlóan kezdődött később el sem indult elvittük szervizbe ott azt mondták, hogy megcsinálják 50000 Ft de utána következő alkatrész fog tönkremenni ami újjabb 50000 Ft és ez egy végtelen körforgás. Szóval most ott porosodik mert nem éri megjavítani. A magyar benzin tönkreteszi a Di-tech-eket. Átérzem ha ez most fáj neked, nekem egy ilyen volt az első motorom használtan vettem kb 10 évesen és egy év után kaputt.
5/7 A kérdező kommentje:
Nekem is az első motorom :) Szeretem mert 1-2 literes fogyasztással el megy. Most az enyém az utóbbi időben megjavult. Kivettem a gyertyát megpucoltam, és most jó. Nem tudom meddig de reménykedek hogy a tünetek nem nagyon fognak jelentkezni ismét. Van itthon még 1 komlett donor is, ha esetleg ez elromlanna áttudom pakolni a cuccokat, injektor, benzinpumpa, hasonlók... :)
2018. jan. 10. 21:51
6/7 anonim válasza:
Remélem nem lessz igazam nálam valamilyen membrán ment tönkre elősször a magyar benzinek miatt. Sok szerencsét!
7/7 Khenrik válasza:
Kicsit késői a válasz de hátha még segít.Saját tapasztalatot tudok.az üzemi kompresszor nyomás 5 bar(ez gyári adat).emelt fordulaton több 5,5 körül.az enyém leállítás után másfél órával 1 bar- t esik.Hogy mi a tökéletes érték nem tudom.Először a levegőcsövek tömítettségét ellenőrizném.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!