Mercedes W124 250D-ről vélemények?
Első autó lenne.
Tapasztalt taxisofőrrel mennék választani, aki az édesapám, 3millió km-el a háta mögött.
Az is szóbajöhet, hogy németből hozunk egyet.
Gyakori típushibák?
Fontos tudnivalók?
Ezek szerint apud hozzáértő.
Ha sikerül ár-érték arányban jó találni megfelelő első autónak.Nem ciki nem kicsi elférnek benne a haverok hátul a mélyláda és nem is fogsz vele felcsavarodni az első karóra mert túl erős... :D
Hát szerintem csak ha minden vágyad ez akkor. Nem mert rossz autó, de az idő már eljárt felettük.
Ami olcsó az roncs, ami meg szép állapotban amradt meg az drága, annyira drága, hogy más márkából kapsz sokkal fiatalabb hasonló állapotú autót például.
Igaz nekem 190-es van, szintén 2,5-es motorral de szinte ugyan az a két autó, bár a 190-esnek talán nagyobb a rajongótábora.
Alkatrész tényleg vicc kategória olyan olcsó...
Lusta? Annyira nem, új porlasztócsúcsokkal meg még jobban is megy.
De ez az autó nem arra való, hogy száguldozzon vele az ember.... szépen lassan, úriember módjára közlekedve az igazi, na de azért tud ám menni ha akar.
Hogy égő lenne? Ez baromság, hozzám kb. havonta 1 ember odajön, hogy megnézhesse az autót, esetleg megkéri, hogy beülhessen, de volt már aki azért érdeklődött nem-e eladó.
Vezettem már elég sokféle autót.
Személyi sofőr vagyok, egy opel astra h-val.
Most ünnepekkor levezettem egy 900km-ert vele kb. de alig vártam már, hogy kiszálljak ebből a rohadalomból! :)
Kényelmetlen, vezetési élmény egy nagy nulla, míg az öreg merci olyan kényelmes mint egy fotel és a vezetési élménye százszor jobb!
Az már csak hab a tortán, hogy az Opel-ben 140e km van és eszi az olajat mint a barom (2000km / 1 liter) és az átlagfogyasztása úgy 11-12liter.
A 26 éves közel 1 millió km-es mercim meg 7 litert eszik és nem kell két olajcsere között utánatölteni...
Vizet eszi egy kicsit, na de bakker, majdnem 1 millió km van benne!!!!
Ha jót fogsz ki akkor bátran ajánlom, csak az a baj, hogy egy jó állapotú az úgy 700e ft, ahhoz meg ha már teszel veszel egy 10 éves opel-t, seat-ot.
Télen jó venni ilyen autót mert odamész lehetőleg amikor kint van úgy -10 celsiusfok, felynitod a motorháztető és áttapogatod a motort, hogy teljesen hideg-e vagy trükközni akar az eladó és langyos motorral akarja megmutatni.
Ha hidegen szépen beindul akkor no para...
Miénk pöcc és indul, igaz fél-1 percig néha kihagy egy henger indítás után, de az nem vészes ilyen öreg autónál....
Aztán jól alá kell mászni meg körbenézni, hogy nem-e rohad.
Aztán megnézni a belsejét, nincs e széttörve, lelakva, szétkopva.
Aztán jöhet a tesztvezetés, hogy gyorsul?
Jó nem lesz egy gyorsasági gép az tuti, de azért szépen kell neki húzni már 2000-es fordulattól is.
Kormányt megrángatni, hogy kanyarodik? Kiváló úttartása van, nyáron körforgó 50-60km/h meg sem kottyan neki.
Kipróbálni féket, jó nagyot fékezz vele, le is satuzhatod.
Ha jó állapotban van a fék akkor baromi hamar megáll.
Hirtelen ennyi jutott eszembe :)
Ha a leírtaknak megfelel akkor én bátran ajánlom, ha nem vagy béna a szereléshez akkor meg még bátrabban ajánlom.
Könnyen szerelhető, porlasztócsúcs csere is gyerekjáték kb...
Az utolsó ért hozzá, a többi nem nagyon. W124 250D kombi 95-ös évjárat... Nagyon jó autó, csak 130 a max sebesség... A dombok megfogják, lassú, de ha kihúzatod, és ki lehet, nagyon szép hangja van. Úttartása nagyon jó, gyönyörűen ki van egyensúlyozva, és ütközéskor nem te leszel rosszabb helyzetben ha autóról van szó
Kis fordokat meg mazdákat galacsinná töri..
Ja és szintszabályzósat vegyél, olyan terhelhetősége van hogy az hihetetlen... 6-7 mázsát elvisz
És nem, nem cigánymerci, nincs széthajtva... A szerelő nem akarta megbontani a hengerfejet mert olyan szépen jár...
Első autónak tökéletes, de inkább a 3000-es 24 szelepes szívót vedd meg.
Kicsit nehezebb a w124 mint a w201, de cserébe nagyobb is :)
Én sajna elég rövid autónak érzem a 190-esemet.
A domb egyáltalán nem fogja meg, ha már 5-en ülünk benne akkor igen, de egyedül az érdi emelkedőn simán gyorsul felfele.
a 124-es motor/váltója eléggé hasonlíthat szerintem a 201-eshez.
130km/h már tényleg a "vége" neki... persze menne többet is de az már nem igen tetszene neki.
Én inkább 110-120-al használom pályán, úgy 7 litert eszik.
Most a sok tdi-s biztos veri a mellét, hogy az övé 5-öt eszik ez meg 7-et, igen ám, de még így is sokkal gazdaságosabb mint egy új autó mert gyakorlatilag ha jó állapotban van az autó akkor alig kell javítani, ha meg kell akkor filléres az alkatrész árak.... míg egy modern turbós motornál nagyon nagyon drága.
Szóval a fogyasztás pályán nem lesz kevés!
Főúton 90-el megvan a 6 liter.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!