Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A német autók a legmegbízhatób...

A német autók a legmegbízhatóbbak?

Figyelt kérdés
tapasztalatokat légyszives.
2010. jún. 3. 16:40
 1/9 anonim ***** válasza:
Régen azok voltak, a jelenlegi elektronika már nem az igazi, de még mindig jobbak, mint az átlag. A legmegbízhatóbbak még mindig a japánok.
2010. jún. 3. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
úgy ahogy az előző írja. de a totalcar-on nézd a népítelétet az eléggé beszédes.
2010. jún. 3. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
90%

Szerintem a németek autók a legmegbízhatóbbak. Igaz, hasonló kategóriás autók közül biztos a német autó a legdrágább, de a minőséget meg kell fizetni. Nem véletlen, hogy a felsőbb körökben BMW-vel meg Mercivel járnak, mert a minőség jelképe (és annak, hogy van pénzed megfizetni).

Nekünk német autónk van (VW), nem mai darab (II. Golf) és már hosszú évek óta megvan. 22 éves autó és most kellett rá először nagyobb összeget költeni, mert gyári hibás volt a vezérműszíj és elszakadt. Szerencsére nem tette tönkre a szelepeket a dugattyú, így még a szerelő szerint jó pár évig el fog vinni minket ide-oda. Úgy vagyunk vele, hogyha már ennyit költöttünk rá, akkor a kopó alkatrészeket is kicseréljük, felújítjuk a futóművet, olajat cserélünk. Ez kb. 50 000-60 000 Ft összesen és a szerelőnk szerint gyakorlatilag biztos, hogy még legalább 5 évet kibír, de szerinte ennél még jóval többet is menne a kicsike. Egyébként nem szeretnénk lecserélni, pedig anyósék is piszkálnak, hogy öreg és nincs benne légkondi, de az ő 10 éves Suzukijuk többször látta a szerelőt, mint a mi 22 éves VW-ünk!

2010. jún. 3. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim válasza:
A japán autók a legmegbízhatóbbak, de a német autók közül is van több klasszikus elnyűhetetlen darab(Mercedes 124,korábbi VW Golfok). Az új Mercedesekhez, BMW-hez, Audikhoz nagyon drágák az alkatrészek, ezért a kis hibák is többszázezres tételek. Általánosságban szerintem elmondható, hogy az olyan autók a megbízhatók, amiben kevés elektronika van. Általában az ilyen extrák romlanak el. Negatív példák a pár éves Renault Lagunák. Pozitív példák a Toyota Corollák:) Egy szerelő ismerősöm szerint a z új Suzuki SX4-esek félmillió kilométert képesek menni hiba nélkül! Nekem 1986-os Suzukim volt, azzal kevesebb gond volt mint a 2005-ös Mercedes A osztályunkkal. Ajánlom az összes japánt és az összes olyan autót amibe kevés az elektronikus extra!
2010. jún. 3. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Egyetértek a 16:55-öseel.

Nekem 21 éves BMW-m van és tökéletes. Nekemis eddig csak szíjcsere volt meg új kipuffrendszer, az autó közepétől a végéig volt 13 ezer Ft.


És aki nem hiszi hogy jók a német autók kérdezze meg a Mercedes W123 tulajokat.

millió kilométereket kibírnak

2010. jún. 3. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Így van a németek és a japánok a legmegbízhatóbbak.
2010. jún. 3. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Nem vagyok benne biztos, hogy lehet általánosítani. Az én 15 éves suzukimban a szokásos kopó alkatrészeken kívül semmit nem kellett még cserélni, javítani! Mégsem mondanám általánosságban, hogy a japán autók a legjobbak. Láttam már nem egy elkeseredett honda civic tulajdonost! Ugyanígy láttam már 4 éves, rozsdásodó opel astrát, és 25 éves hibátlan vw-t... Márka-, és tipusfüggő a dolog.
2010. jún. 4. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Ahogy az előttem szóló írja!Egy márkán belül is létez9k rosszabb és jobb modell is.Pl. Bmw X3 a német statisztikákban kimagasló helyen áll a meghibásodások csekély száma miatt!De van ami meg több bosszúságot okoz..Viszont, nagyban függ a gazdától, mert van aki a tankot is tönkre vágja, mert nincs se esze, se érdeke az ügy érdekében, tök mindegy mi a márka neve!Az elektronika a legtöbb baj forrása manapság, az pedig Siemens, Bosch, Magnet Marelli, Valeo, Nokia, Hella stb...Ezek a gyártók akik miatt szívunk sokat.
2010. jún. 4. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Nagyon régen ('80-as évek előtt) német-japán, aztán japán-német, manapság meg német-japán kezd lenni ismét, viszont oda kell tenni már a KIA-t is, mert nekem például 3 éves Astrám rohadt, és gömbcsuklót kellet volna cserélni 70ezer KM-nél, az utána vett Rio meg 3,5 év, és 90ezer KM alatt csak ment szótlanul!
2010. jún. 6. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!