A régi VW Golfokra (1-2-3) miért mondják azt, hogy "jól meglettek csinálva"?
Figyelt kérdés
Tényleg annyira jók,vagy csak azért mondják mert német?2017. dec. 4. 12:35
1/10 anonim válasza:
A mai autókhoz képest szögegyszerű technikára épültek, gyakorlatilag nem volt ami elromoljon rajtuk.
2/10 anonim válasza:
Az első hozzászólónak igaza van, illetve a tervezett avulás lerövidítése miatt az újabb autók általában gyengébb anyagból készülnek sokszor.
3/10 D. Brasco válasza:
Mert mint tudjuk régen minden jobb volt...meg azokba még volt anyag......meg hát az elmúló évtizedek megszepitik az amugy nem mindig felhőtlen es igaz emlékeket!
4/10 anonim válasza:
Azok se bírtak többet,sőt sokkal hamarabb elrohadtak...Nekem volt 1es 2es most 4-es de szerintem ezzel sincs semmi gond,a karosszériája meg sokkal ellenállóbb a korrózióval.Mivel a régiekbe nem volt annyi(semmi)így volt csak kevesebb hibalehetőség.
5/10 anonim válasza:
Nincs mi elromoljon rajtuk - ergó nem is jó akkor, mert azt jelenti, hogy egyszerű, puritán autó.
A mai autók is elmennek 400-500 ezer km-t, úgy, hogy 10x annyit tudnak, mint a régiek (kényelem, csendesség, sebesség, lóerők, fogyasztás, környezetkímélőbb). Akkor meg milyen tervezett marhaságról beszélünk? Bullshit az egész.
6/10 anonim válasza:
#5 A mai autók 4-500e kmt csak nagy odafigyeléssel mennek el, céges autóban ez inkább csak 200e utána viszont sokat kell rájuk költeni, a régi autókban meg nem volt mi elromoljon.
7/10 anonim válasza:
Elmennek 400-500 ezret, maximum kell közben egy turbót, vagy injektorokat cserélni. Ennyit megér a közel 3x annyi lóerő, ugyanannyi fogyasztás mellett, vagy nem?
8/10 A kérdező kommentje:
Gondolom akkor a régi Zsigulik is ilyenek :)
2017. dec. 4. 19:28
9/10 anonim válasza:
Mert , ha kicsit foglalkozol vele akkor örök élet meg két nap , nekem egy 92-es 1.9TD ventom van ami gyakorlatilag a 3-as golf sedan verziója , öreg technika , semmi elektronka meg ilyen sallangok , ki megy a világból az tuti . Turbon kìvül más nem tud elromlani , de már ezt is olcson lehet cserélni bennük és pár csavar aztán annyi , nincsenek túl bonyolítva
10/10 D. Brasco válasza:
"A mai autók 4-500e kmt csak nagy odafigyeléssel mennek el"
Valóban nagy odafigyeles hogy csereled a folyadékokat meg a szűrőket,a benzinesnel neha a gyertyát meg a turbot ha van,a dízelnél meg ha kell akkor a porlasztocsúcsokat,turbot!Ha van kettős tömegű akkor még azt és csókolom!
Eddigre a zsigulit golfot és a többit már alsó hangon háromszor kellett generálozni......
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!