A tanfolyamokon sokszor annyi a tananyag, hogy a hibakiolvasó által jelzett hibás alkatrészt hogy lehet kivenni, az újat beszerelni.
2017. dec. 3. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 anonim válasza:
Nincs, mondom ezt autószerelőként.
Az évek során, rengeteg szíváson túlesve, tapasztalatszerzés útján lehet ezt a szakmát igazán elsajátítani.
2017. dec. 3. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Nincs.
Még a Mester utcai járműgépészti szakközép sem az igazi.
2017. dec. 3. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
Nem is lehet, mert ahány autómárka, annyiféle módszer és különféle technika létezik, amelyeket mindet külön meg kell tanulni, autodidakta módon. Ez tényleg egy olyan meló, amit csak a gyakorlatban lehet tanulni.
2017. dec. 3. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
Nem értek egyet, fontos a gyakorlat de szükség van az elméleti ismeretekre is, érteni hogy mi miért és hogyan működik mert ha ez nincs meg akkor nem autószerelő leszel hanem csavarozó ember
2017. dec. 3. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
Az elméleti tudás is csak egy dolog. Természetesen fontos tudni elméleti síkon is, hogy mi, hogyan működik. Igazából az elméleti és a gyakorlati tudás egyformán szükséges itt.
Volt nálunk egy mérnök tanonc, állítom hogy egy nyomatékváltót meg tudna tervezni, de a légkulcsról nem tudta levenni a levegőtömlőt. Tehát a gyakorlat is ugyan úgy kell, mint az elmélet.
2017. dec. 3. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
De az elméletet meglehet tanulni könyvből, vagy a tanfolyamon, az nem gond.
2017. dec. 3. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
Én több olyat látok hogy egy adott szerelő inkább megtud alap dolgokat csinálni, fék - futómű javítás, szervizek, de nem tud rendszerben gondolkodni és nem tudja mi miért van.
2017. dec. 3. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
Igazság szerint nem is kell minden szerelő V8-as turbódízeleket összerakjon, és diagnosztizálja ezeknek a milliónyi hibáit. A legtöbb autón úgyis ez kell, futómű, fék, olaj, aztán kész, kár is egy nagyon okos szerelőt ilyenekkel leterhelni. Egy nagyobb szervízbe bőven elég 1-2 nagyon profi szerelő, a többi elég ha tudja a kopó cuccokat rendbe rakni, de azt legalább rendesen. Mert tényleg van olyan szerelő, amelyiknek a modernebb fékrendszerek is meghaladják a tudásukat, csak gányolnak.
2017. dec. 4. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
De aki ennyit tud csak az nem autószerelő hanem gépjármű mechatronikus
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!