Ladások! Generátorcsere és fesz. Szabályzó csere után is egy idő után újra világít a töltésjelző lámpa! Mi lehet a baj?
Figyelt kérdés
Fél éve vett 21013-as Ladám a második generátort nyírta ki, most kapott egy vadi újat és fesz. szabályzót, most ismét világít menet közben a töltésjelző lámpa. Mire tippeltek még? Melyik saru levételekor kell leállnia az autónak ha nincs generátor töltés? Nem emlékszem. Valamint multiméteren V- egyenáramon mennyit kell mutatnia járó motornál és terhelés alatt és hanyas tartományban? Köszönöm a választ!2017. dec. 2. 19:13
1/4 anonim válasza:
Lehet a szíjfeszítő a rossz vagy rosszul van belőve a szíjfeszesség. Egyébként bármelyik sarut leveszed hibás generátornál akkor leáll de általában a testet szokták.
2/4 A kérdező kommentje:
Kaptam még olyan választ hogy akár a vadi új akksi is lehet zárlatos, vagy a fesz. szabályzóhoz vezető kábelben lehet probléma, esetleg a testkábel vagy a biztosíték alatti részt érdemes drótkefével megcsiszolni nincs e korrodálva. Köszönöm a válaszod!
2017. dec. 2. 19:40
3/4 anonim válasza:
A generátorral együtt nem cseréltél feszszabályzót is?
4/4 anonim válasza:
A vezérlő relé szokta még megadni magát, ha jól emlékszem a jobb doblemezen van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!