Megbízható prémiumautót szeretnék vásárolni,2006-2008 közötti évjáratból. BMW, vagy Mercedes?
Nem akralak elkeseríteni, de de a 80-100 ezeres olajcserét miből fizeted?
Ráadásul dízel, és ha ott elromlik valami, akkor az belenyúlos tud lenni.
Főleg, ha városban használod és nem pályán. Ezek Euro 5-s motorok, vagyis városban 200 km után részecskeszűrő tisztítás, ami 30-40 ezer. 4. alkalom után 500-700 ezer a cseréje.
"Nem akralak elkeseríteni, de de a 80-100 ezeres olajcserét miből fizeted? "
Miből, a pénzéből basszus. Ez egy kérdés...
Megbízható prémiumot akarsz erre BMW E60 :D
A B7-es A4 1.6 vagy 1.8 benzinnel kijön ebből a pénzből. Vagy A6 C7 a facelift előtti, de ezzel ennyiért nem hinném hogy utaznál is valahova...
Az olcsó prémium mindig szopás.
Hát akkor most majd megismered a 80-100E-s olajcserét. Faterom tesójának egy sima 320d-je van, és bizony 95E az olajcsere márkaszervízbe. Egy 5ös bwm, a6-os még ha nem is márkaszervízbe viszed, simán lesz 70-80 ezer. De ha ezt drágállod, akkor mit csinálsz majd, ha mondjuk venni kell rá 4 gumit? Az kapásból 300 ezer vagy ha ne adj Isten egy 10 éves fél millát futott gépbe (hiába mutat 150-200-t az óra) megfekszik a turbó, az bizony 500 ezerbe simán benne lehet. Csak akkor vállald be ha nem zavar, hogy most megveszed 2,5ért, de a kövi 3 évben lehet rálocsolsz még 1,5-2M-t. Amúgy se értem miért csak a 2 végletbe gondolkozol, sx4 meg a6. Miért nem veszel egy ilyesmi jettát
vagy egy octaviát?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!