Akku merült le? Vagy mi lehet még a hiba?
Sziasztok, szerda óta a kocsi nem volt használva, ma gyújtást sem tudtam csak 1-szer adni, nem hogy indítózni. Másodjára gyújtás sem volt. Dízel Opel Astra H 1.7CTDI, 9 hónapos "electric power" akksi (72Ah, 800A) van most benne.
Kapocsfeszültség 10.6V-ot mutatott, azért gondoltam, hogy az akksi halt meg.
Most tettem egy kölcsönkapott akku töltőre, ami viszont 100%-ot jelez (sávosan van 1-1 led, és mindegyik világít)
Mi lehet még, ami miatt ennyire semmi energia nem jut a kocsiba? Pedig szerdán még minden jó volt.
Természetesen szerviz a cél, de jelenleg beindítani sem tudom még, hogy elvigyem, így kérem, hogy az "irány a szerviz" válaszokat mellőzzük :)
Köszi a segítséget!
De ez ilyen, hogy a töltőáramot jelzi. Most végig 100%-ot ír ki egy ideje, megpróbálom, hogy működik-e.
Arra is gondoltam, hogy az egyik cella zárlatos és akkor annyi.
Ilyen esetben egy erősebb akksijú kocsiról be tudom még bikázni? Mert akkor megkérek egy SUV-t vagy furgont, hogy segítsen, és utána elmegyek szervizbe, addig meg a generátorról csak elmegy.
Csak úgy nem költök szervizre, de még garanciás az akksi, azt csak érvényesítem (Opel szervizben tették bele ezt az utángyártott akksit)
Egy furgonnal nagy nehezen bebikáztuk délután, utána elvittem beméretni és 90% töltöttséget jelzett (680A-ből meg olyan 600A-t tudott leadni), viszont csak 13V körül van töltés, úgyhogy a generátor kezd meghalni sajnos :(
Hát sajnos azt nem tudom így megállapítani, meg az akkus ember sem nézett sokat.
Holnap viszem egy autóvillamosságihoz, és majd ő megnézi.
De már telefonon előre elmondta, hogy H Astránál ez bajos mindig, mert az olajszivattyú a generátor mellett van és szépen idővel tönkreteszi
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!