Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy autómárka adott típusából...

Egy autómárka adott típusából jobb a dízeles mint a benzines, de vajon megéri-e megvenni ha már a dízeleknek lassan leáldozóban van?

Figyelt kérdés

Plusz a dízelekkel általában több probléma van mint a benzines társaikkal.


Golf IV


2017. nov. 22. 10:44
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
honnan jön ez a sok marhaság anyám, komolyan azt kezdem hinni, hogy ezt elhiszik...miért lennének már leáldozóban? Ha ennyire leáldozóban lenne már nem gyártanák... túl nagy piac az, hogy leáldozzon.. és egyáltalán nem biztos, hogy több probléma van velük, nekem mindkettő van jelenleg, és mindkettő ford focus, a dízel jobban bírja és kevesebb a gond vele, szervizelése pedig ugyanannyira jött eddig ki.
2017. nov. 22. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Nincs "leáldozóban" a dízel, csak a hiszti megy nagyon. Megfelelő felhasználási területre ma is jó a dízel. Ez nem a városi ugri-bugri, hanem a napi többszáz kilométeres utak. Igen, ha a dízelben megkotlik valami (turbó, nagynyomású, részecskeszűrő, kettőstömeű) akkor keményen zsebbe kell nyúlni, viszont az üzemanyagon megspórolható ez a pénz. Ha viszont az a fontos, hogy mindig megérkezz miután elindulsz, arra jobb esély van egy egyszerű benzinessel.
2017. nov. 22. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
55%

Mai hír: 2024-től Párizsban már nem közlekedhetnek gázolajos autók. Szép lassan jönnek máshol is majd a korlátozások...

Persze mi itt Magyarhonban 15-25 évvel mindig le vagyunk maradva. :-)

2017. nov. 22. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
Azért ne ferdítsünk. Eleve 2020-ról tolták ki 2024-re. És nincs kizárva, hogy még ezt is eltolják. És ez csak Párizsra vonatkozik, nem egész Franciaországra. aki nem ott él miért ne vehetne dízelest? ennyi erővel azt írják 2030-ra a benzinest is kiakarják tiltan., akkor benzinest se vegyen senki?
2017. nov. 22. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
55%
Nem ferdítés. 2020 az egy "terv" volt, ez pedig már gyakorlatilag egy összes ottani párt alapján elfogadott megállapodás. Ennyi, a kávé lefőtt. Persze, Párizs "csak" egy város, de igenis előremutató, hogy milyen tendencia várható, akár Németországban, Hollandiában, Nagy-Britanniában pár éven belül. Mert 2024 nincs messze, az már nem a jövő, hanem gyakorlatilag a jelen. :-)
2017. nov. 22. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%
mint ahogy akkor 2030 se, akkor a benzinesnek is leáldozott? 7 év még baromi hosszú idő, és mint mondtam csak nagyvárosokra vonatkozik. Hol van még az, hogy mindenhonnan kitiltsák...még vagy 30 év legalább...
2017. nov. 22. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%
Ez megint olyan felhasználás függő. Benzinessel nincs kevesebb gond csak valamivel egyszerübb a motor felépítése. Ott nincs magasnyomású pumpa, adagoló, általában turbó sincs. Éppen ezért ezek meg se hibásodhatnak mivel nincsennek. De aztán jön az AC meg az elektromos EGR ek tömkelege, gyújtótrafó stb. amik szintén meghibásodhatnak, csak egyszerűbb és olcsóbb ketyerék. De a ha a futóműbe vagy a váltóba bele kell nyúlni már édesmindegy mi van a motortérben, ugyanolyan költséges minden. Benzin párti vagyok, de inkább veszek dízelt aminek gondos gazdája volt, mint egy benzinest aminek kitaposták a lelkét már a hülyegyerekek meg a haverjaik. Mindekettő gép így el is romlik idővel. Az elkopott fémet egyiknél sem tudod visszaállítani.
2017. nov. 22. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%
Mi az hogy leáldozott a dízeleknek? Számomra most igazán előnyösek, mikor a modern benzineseknek már annyi előnyük sincs mint régen. A benzinmotorok pont olyan komplikáltak már, mint a dízelek, cserében jó sokat fogyasztanak.
2017. nov. 22. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

Ezt a leáldozó dízelfikát sok helyen látom, most a dízelbotrány miatt a begyöpösödött dízelutálók nagyon felvidultak, de jó lesz ha rájönnek, hogy hiába vihognak, lesznek korlátozások, de nem komplett tiltások. A benzinesek további fejlődési szakasza is még több koromkibocsátással fog járni, úgyhogy keep calm, a dízel él és élni is fog. Majd a benzinessel együtt kihajítják a kukába. Amíg van élet benne, márpedig van, addig menni fog. Kitiltják majd nálunk is 20 év múlva a fővárosból talán, és? A maradék 8 millió emberre jutó dízel ugyanúgy menni fog, kitiltják a megyeszákhelyekről is +10 év után? Még mindig menni fog a dízelautók fele, vagyis nem, mert addigra már 200-ért kapsz használtan elektromost.

Ugyanaz a szitu, mint a kétüteműekkel, nehogy abban a tévhitben éljen bárki is, hogy ennél komolyabb lesz. Legalábbis itthon nem, nyugat azt csinál amit akar, de ők sem fogják csak úgy lecsapni az autós bevétel felét. Nem tudom ezt hogy gondolja bárki is, de mindig jön egy ilyen tipikus "Párizsból kitiltják a dízeleket" szintű hír és akkor a dízelutálók rögtön azzal példálóznak meg ugranak rá mint gyöngytyúk a takonyra, hogy de "megmondtam én, hogy fújdízel, nesztekeztérdemlitek".

Nevetséges, óvódás szint...

2017. nov. 22. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%
Ja és megsúgom, hogy ahova a dízelautó nem mehet majd be, oda a 20 éves Swift se ám...
2017. nov. 22. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!