ZZsano kérdése:
Mi lehet a Peugeot Boxer hibája?
Figyelt kérdés
Egy Peugeot Boxer 3.0 HDI a következő hibakódokat produkálja: P0638 Motorizált fojtószelep vezérlő egység (túl nagy hőmérséklet,állandó) P0235 (turbónyomás érzékelő,szakadt) P0403 EGR (túl nagy hőmérséklet,szakadt)
Leginkább a "túl nagy hőmérséklet" amit nem értek. A fojtószelep ki lett cserélve egy újra (PIERBURG) van valakinek ötlete?
2017. nov. 10. 13:55
1/19 anonim válasza:
EGR lett levéve? Meg kéne nézni lehet megszorult nyitott állapotban. Fogyasztás nem nőtt meg?
2/19 A kérdező kommentje:
nem lett levéve....még, de én is gyanakodtam rá. Amint többet tudok, jelzem. Köszi
2017. nov. 12. 10:53
3/19 anonim válasza:
Nincs mit, várom a fejleményeket 😁
4/19 A kérdező kommentje:
Van fejlemény! Röviden: az eredeti fojtószelepet korábban "megbuherálták" mert asz autó nem indult/ment viszont jelez a MIL-lámpa. Fel lett rakva egy új Pierburg de most meg 3000 f/p nél leszabályoz. EGR szelep tiszta és működik (pneumatikus) és az EGR-vezérlő új. Itt jegyzem meg, hogy a tisztítás és szelep cseréje utáni beindítást követően a MIL kialudt az első gázadásig, de ekkor még a buherált fojtó volt fenn. Szelep csere, majd a tünet ugyan az 3000 f/p a max. VISZONT: turbónyomás érzékelő hibát jelez, és a nyomás a diag szerint 1160-1162 állandó, ha gázt nyomok ha nem. Azt írja azt eddig is "turbónyomás érzékelő, szakadt" . Tudna Valaki segíteni? ...és hol van a motoron a turbónyomás érzékelő? Előre is köszönöm
2017. nov. 19. 08:50
5/19 anonim válasza:
Tehát akkor tiszta EGR és vaccsa új fojtószelep, de a hiba még mindig ugyanaz. Ez amit eddig biztosan tudunk
6/19 anonim válasza:
Ebben a típusban pontosan nem tudom merre van az érzékelő.. Turbócső nincs kiszakadva valahol?
7/19 anonim válasza:
Ha az érzékelő csere sem javít körbenéznék a cooler környékén!
8/19 A kérdező kommentje:
reggel érkezik az új Bosch érzékelő. a régit kivettem és igen retkes volt, megtisztítottam ugyan de semmi sem változott. Sajnos a kocsinak mennie kell holnap délután, úgyhogy ha addigra nem történik semmi, akkor folyt.köv pénteken. addig meg megy vissza a a régi fojtó, azzal legalább megy rendesen. Köszi addig is
2017. nov. 19. 12:17
9/19 A kérdező kommentje:
Az új érzékelő beépítve. Új a fojtó-szelep és új az EGR vezérlő szelep, a motor mégis leszabályoz 3200 f/p-nél és egy hiba még mindig fenn áll. ( P0638 Motorizált fojtószelep vezérlő egység (túl nagy hőmérséklet,állandó) NA EZ MIT TAKAR? jó hír viszont, hogy a P0235 turbónyomás érzékelő hiba megszűnt (eddig legalább is) Ötlete Valakinek?
2017. nov. 20. 09:24
10/19 A kérdező kommentje:
idő közben a régi buherált fojtószelep vissza lett építve, amitől a kocsi meg mint a huzat, de a MIL így is jelez. Folytatás a hét végén
2017. nov. 20. 17:33
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!