Szerintetek megéri Nyugat-Európából (pl: Hollandia,
Belgium, Németország) használt gépjárművet
vásárolni?
Figyelt kérdés
Nézegettem a használt gépjárműveket értékesítő oldalakat és azt tapasztaltam, hogy itthon többe kerül egy használt gépjármű, mint pl. Németországban, Hollandiában, ráadásul az állapota között is vannak különbségek, nyugaton szerintem az embereknek van pénzük szervizeltetni a kocsit, míg itthon az utolsókig hajtják, szerintetek? Valakinek esetleg ezzel kapcsolatosan tapasztalata? Arra is gondoltam, hogy egy autószerelővel kimennék és ő segítene a vásárlásban, alaposan szemügyre venné a kocsi állapotát, amit a hétköznapi ember nem venne észre, így talán elkerülhető lenne a trükkös adásvétel.
Meg, ha veszel egy 400.000km-es BMW-t, visszatekered 175.000-re, azt hazudod hogy garázsban állt, csak a feleség vitte a gyerekeket az iskolába és bevásárolni, majd ezt a kocsit eladod egy 175.000-es kocsi árán.
2017. nov. 10. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 veterán vas válasza:
Ó persze!
Nyugaton mindig mindenki pontosan betartja a szervizidőket, csak a legjobb minőségű alkatrészeket és segédanyagokat használnak.
Természetesen jól fölszerelt szakszervizekben, magasan kvalifikált mesteremberekkel dolgoztatnak.
Már ha egyáltalán szükség van erre, hiszen a nyugati kultúrában még karambolok sincsenek és talán az amortizáció fogalma sem létezik.
Ezért jön vadkeletről a "rafkós" magyar, aki mindezt fölismeri, és azt hiszi, hogy majd ő......
Pedig nem. ;)
2017. nov. 10. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Érdekes, én mindig másképp látom ezeket a hirdetéseket: Nyugaton a kevés km-t futott, megkímélt autók többe kerülnek, mint idehaza. Amik olcsók kint is: a többszázezer kilométert futott autók (persze utána ezekből lesz itthon a megkímélt, max. 150e km-es "orvos házaspár előéletű" csodajárgány).
2017. nov. 10. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 SándorÚr válasza:
én erre azt mondtom az elmúlt kb 30évben több tízmillió kelet európai ült be használt nyugat európai kocsiba, és a mai napig szárnyal ez az üzletág, szóval nyilván megéri.
De a legjobb ha te magadnak csinálsz mindent, és amúgy se tudnék neked mutatni egy normális autószerelőt aki azt mondaná : "na jó most 2 napig hagyom állni a műhellyem csak hogy kimehessek veled németbe körülnézegetni"
2017. nov. 10. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Amelyik szerelő meg ki tud menni veled, az lehet annyit is ér. Vagy fizetsz neki napi 40-50 ezret. Mert annyi idő alatt kicserél 2 kuplungot meg egy vezérlést. Fizeted a szállását is, utána megveszed a 200€-os rendszàmot. Ráadásul a szerelő majd egy olyan kocsira bök rá aminek persze semmi baja, viszont az drágább, mint itthon (lehet még regdíj nélkül is). Megveszed, hazajössz elintézel kifizetsz mindent és rájössz h másfélszer annyiban van, mint itthoni átlag. Vagy nem veszel semmit - mert olyan is van - de lesz egy 7-800€ költséged.
Megéri kintről kocsit hozni, annak aki ért hozzá. Megéri asztalosnak is lenni, aki ért hozzá. Ez is egy szakma éppúgy, mint bármi más.
2017. nov. 10. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
Volt idő, amikor nagy üzlet volt ez, kérdező. Manapság nem az. Nagyon nem. Minden nagyobb neppernek vannak kint beépített emberei, akik a hirdetéseket böngészve elhappolják az igazán jó vételeket. Mert időnként azért ilyen is van. Főleg, amikor költözik valaki, és rájön, hogy az addig luxusjárgányként kezelt autóját nem engedik be Berlin belvárosába.
2017. nov. 10. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
igaza van az előttem hozzászólónak. Most néztem a mobile-n egy 2015-ös audit már kaphatsz 12 ezer euróért. Csak épp beletekertek 200ezer km-t...szóval ami jó és garantáltan keveset futott, az itt is piszok drága. Amire meg írják, hogy keveset futott, garázsban tartott, idős házaspártól, pl 2005-ös, 170ezer km-rel, az minimum a másfélszerese...
2017. nov. 11. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
Egyik nepper ismerősöm mondta hogy azért kell visszatekerni az órát mert Magyarországon 200.000km felett nem lehet eladni autó.
Mondom talán ha nem egy 150.000et futott autó árát szeretnéd megkapni egy olyan autóért amiben 400.000km, van akkor el lehetne. (Erre már nem mondott semmit...)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!