Hiába próbálom beállítani vagy leáll vagy bőg,nem lelem a középutat.
Ismerős szerint az elöregedett kopott, szimering is okozhatja.
Igaz lehet ez?
2010. máj. 31. 11:58
1/9 anonim válasza:
Mondju kegy kicsit azért segíene, ha leírnád milyen típusról is van szó..
2010. máj. 31. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
A beállíthatatlan alapjáratot az okozza, hogy a motor nem csak a karburátoron keresztül kap levegőt, ezért azon hiába állítasz alapjáratot, máshonnan szív levegőt, elmegy az alapjárati keverék. Ezt okozhatja az elöregedett, áteresztő szimmerring, illetve a szívósor tömítetlensége. Szívócsonkos karburátornál általában a szívócsonk hengerre csatlakozó felülete szokott elgörbülni, szívócsöves csatlakozásnál a laza bilincsek vagy kopott illeszkedő felületek okoznak gondot.
2010. máj. 31. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
1. vagyok.
Megpróbálok ígyis írni vmit..
Lehet pl az is baj, hogy az alapjárat állító csavar vége görbe és így nemtudod megtartani a középúton mert mindig elugrik róla, vagy lehet gyertya is szar, tömítés, gyújtás...
Ha meg injektoros akkor alapjárati motor
2010. máj. 31. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Ezt motorkerékpárnak vagy autó motorjának kell érteni???
Az mai autók motorja bonyolult. A fent felsoroltakon kívül még lehet tömítetlenség a vákuumcsövekben, elromlott vezérlő szelep, fals levegő szívása bárhonnan, elromlott érzékelő miatti hibás jel a vezérlőelektronikában. (Légtömegmérő, pillangószelep-pozíció-érzékelője vagy akár lambda szonda, ha van neki olyan.) Állandóan ingadozik, vagy csak bizonyos körülmények esetén? Olajat eszi? Sokat fogyaszt?
A motorkerékpárokhoz nem értek. :P
2010. máj. 31. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
Egy veterán MZ-ről van szó :)
2010. máj. 31. 16:14
6/9 anonim válasza:
TS vagy ETZ?
tényleg okozhatja rossz szimering ahol esetleg olajat szív be vagy + levegőt
okozhatja még rossz hőértékű gyertya
vagy pedig hogy valahol a fals levegőt szív nézd meg a légszűrő illeszkedéseit is
2010. máj. 31. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 A kérdező kommentje:
125-ös tápos :)
2010. máj. 31. 18:41
8/9 anonim válasza:
hú ez nekem a babettámnál volt... k..ra idegesített de aztán nem bíztam benne így csapágyakat és szimeringeket cseréltünk! Na azóta jó :) illetve beállítottam a karburátort :) Cserélj szimeringet de a csapágyazás sem drága én mind2-t egybe 2ezer forintból megúsztam :) neked sem lehet drágább :)
2010. máj. 31. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
A tapasztalat az hogy a legtöbb MZ ott szív falsot ahol a gázbowden csatlakozik a karbira. Próbáld meg ideiglenesen szigszalaggal letekerni, és ha ez a baja akkor keress valami esztétikusabb megoldást. Sok sikert!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!