Milyen autót ajánlanátok?
Sziasztok!
A sors úgy hozta,hogy ezentúl külföldön dolgozhatok és ehhez szeretnék valami autót választani,de nem tudom mi lenne az ideális számomra...Eddig egy kis benzinest (1.2) hajtottam, de ez nem lesz megfelelő ezentúl: Nem erre lett kitalálva, ezért nem nagyon akarom széthajtani az autópályán és a fogyasztása se lenne már kifizetődő.
A távolság kb. 1100 km. Magyarország keleti részéről Drezdáig vezet az utam. Ezt a távot havonta kétszer -esetekben háromszor - szeretném megtenni. Ez havi 5-6000 km. Ezenfelül még Drezdában is használnám az autót, mivel a munkahely és az albérletem nem ugyanazon hely.
A kérdés!
Milyen autó lenne az ideális ezekhez a körülményekhez?
Pár kitétel (persze tisztában vagyok vele, hogy álomvilág lehet ez a része, de nagyjából ilyesmit szeretnék!) :
- Havonta elég sokat mennék vele ezért a fogyasztása lenne az elsődleges és a megbízhatósága! Tisztában vagyok vele, hogy a kettős tömegű lendkerék, a turbó és még mi egyéb más elég drága, de elektronikai gondokat ezenfelül nem szeretnék, ha nem muszáj! :)
- A mérte az szinte mindegy, mivel legtöbbet egyedül utaznék vele, bár az Arosa/Lupo és társai nem nekem lettek kitalálva! :) (192 cm)
- Árban olyan 3-4000 €-ig keresek autót.
- Mivel Németországban elég szigorúan veszik a környezetvédelmi besorolást, így sajnos csak EURO 4-es feletti motor jöhet számításba! [Eleinte Golfokat néztem 1.9 TDI motorral, de az 1.9 TDI és társai (PD előtti természetesen!) sajnos többlet költséget eredményeznek! (80€ bírság,ha olyan területre megyek vele és az éves fenntartási költségeket is emeli.)
Előre is köszönöm a válaszokat!
Egy dolog kimaradt, de szerintem ez amúgy is magától értetendő!
- Bírja az autópályát,mert a legnagyobb része a távolságnak az pályán megy!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Köszönöm az eddigi válaszokat! És mint írtam is a fogyasztása a legfontosabb kritérium! (A megbízhatósága mellett.) Így a benzines nem játszik!
Amit Én néztem:
- Opel Astra H 1.7 CDTI és 1.9 CDTI
- Peugeot 307 2.0 HDI
Tudtommal az Opelben az 1.7-es motor az japán fejlesztés és nem is lett olyan rossz! A fogyasztása is baráti, de nem tudom mennyire szeretné a pályát. Ezért is van ott az 1.9 CDTI - ami talán fiat motor - arra se nagyon van panasz népitélet-en. Ez mennyire javallott?
A Peugeot 2.0 HDI jó kis motor. Van a családban ilyen, de maga a kocsi ami körül veszi már más tészta. Nem azért mert francia, nem vagyok ellene. Gyakoribbak az elektronikai gondok.
A környezetvédelemről: Akkor bocsánat, kicsit eltájékozódtam! A lényeg az lenne,hogy Zöld plakettet kapjon, mert járok olyan helyre, ahol az Umweltzone csak Zöld plakettet enged be és a munkatársak mondták, hogy ha mondjuk Sárga plakettes autóval megyek be, akkor az 80€ minimum, ha a rendőr elkap.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!