Ford Escort 1.6 Benzin 16V autóm indításra kattog mi baj lehet?
Lemerült akksi
Rosszul érintkező akkusaruk
Akksival lesz a baj. Nézd meg, jól be van-e kötve.
Ha igen, akkor lemerült. Ilyenkor még egy kicsit tud működni: bikázd be, kicsit tartsd fordulaton akár üresben is (3-4 ezer körül), és ha a generátor működik, tölteni fogja annyira, hogy legközelebb elinduljon. Cserélni akkor is kell minél hamarabb.
A hidegben kevesebb naftát ad az akksi.
A tacskós aksi 3 évig bírja a többi 4-5-6
neked mennyi idős és milyen?
Múltkor én is lefulladtam 3 éves tacskós akksival az udvarban, fulladás után azt hittem be kell bikázni.
Hiba lehetőségek:
-öreg az akku, és már nem bír tárolni/kuka
-nem öreg akku az "csak" tönkrement/garancia + 1 nap
-jó az akku, de nem kap elég töltést/nincs mit tárolni
-jó az akku, kap is töltést, de laza v.melyik csatlakozás/helyi melegedés
-hibás az indítómotor benntartó tekercse/ki-be ugrál a fegyverzet
-nem tud a fogaskoszorúba becsatlakozni a bendix/felverődtek a fogak
..... hirtelen ennyi jutott az eszembe/ de van még....
Több hiba is lehetséges mint már írták az előttem válaszolók.
Sajnos én is jártam így az escortommal két alkalommal.
Első alkalommal a motorvezérlő adta be a kulcsot.menet közben is leállt a kocsi.
ilyenkor a kocsi vette a gyújtást, látszólag minden működött, de indításnál már csak kattanásokat lehetett hallani. Ilyenkor figyelni kell pl hogy a benzin szivattyú beindul-e.
második alkalommal az önindítóval volt a gond. szintén csak kattogó hang volt, behúzó tekercset kellet cserélni.
de sajnos ami okozhat még gondot az a biztosíték tábla, vagy az immobiliser.
Bontóból beszerezhetőek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!