1,550 000 ft ig olyan auto ami keveset fogyaszt (6l ig), es jol is megy (10 mp alatt van 100on) - tudnatok ajanlani?
A japán dízellel egy a baj, hogy ha véletlenül beszarik valami ~2-3x annyiba kerül mint egy PD (vagy több, mert a PD elem felújítható, de a CR azért itt lehet egy 0-ával többe kerül). Kuplung+kettőstömegű a PD-n megvan 150e-ből egy japánon pedig 400e-ből.
Lehet szidni a PD-t, de talán az utolsó olcsón üzemeltethető használt dízel motor.
Pontosan ,a Honda vezetősége nagyon sokáig úgy nyilatkozott hogy dízellel nem koszolják be a kezüket a mérnökeik..De kénytelenek voltak engedni a piaci nyomásnak és Japán mércével nem túl jó ,de elfogadható dízeleket faragtak.Az alkatrész ár meg sajnos horror.
Europai kocsiban jobb dízelt venni .
1.8 verziot ebbol a
civicbol? szerintetek.... vagy inkabb a 2.0tdi vlmi vw csaladbol?
kicsit azért helyre teszem a dolgokat.
A honda egyetlen diesel motort gyártott ez a 2.2-es.
a motor 2003ban jelent meg, az motornak semmi szériahibája nem jött ki, nem ugy mint a bmw, vw konszern motorjai (a vw egyetlen normalis diesel motorja az 1.9es)
Na szóval így meg lehet venni. De.. minden cr motorra igaz, a befecskendezők élettartama valamivel 200e km felett van. van akinek kibír, 250-400at van akinek 250 körül elhal. ez ilyen, ahogy az üzemanyagra kényes magasnyomású rendszer is.
a honda a bosch rendszerét használja ellentétben a mazdával és a toyotaval, a bosch jelenleg a legjobb, sőt még ők szakszerűen tervezték meg a rendszert így kimondottan strapabíró lett. Turbó szinte soha nem megy tönkre, nagyon korrekt, vezérműláncos és tényleg hanyagolható a meghibásodás inkább olajcsere elhanyagolásra vezethető vissza, tehát vezérlést nem cserélget a tulaja ami azért nem filléres.
A kettős tömegű kuplunggal igen drága, jelen árfolyamon 200e ft.. ez is tönkre fog menni, itt is európai gyártó terméke kerül bele, akárcsak a német autókba.. de a 200e ft az GYÁRI, szívesen megnézném a vw etc árlistákat, mennyi is a gyári :) lehet hogy kevesebb, de nem hiszem hogy 150 alatt van ez 50e ft plusz.
így gyakorlatilag nem kijelenthető hogy jelentősen drágább, de igen drágább mint a benzines kis 40e ft os kuplungja.
A kérdező ha dieselt vesz, mind1 hogy mit, fizetni fog. sajnos vannak benne kopó alkatrészek, és el fog kopni.
A kérdezőnek kell dönteni, bevállalja a kis fogyasztást, azzal, hogy más által lehasznált tehát idővel javítandó autót vesz, és több minden lesz csereérett, vagy pl vesz egy 1.8as civicet, megeszik 1.5 literrel többet, és elfelejti a motortérben való turkálást, mert az a része hibátlan lesz.. Persze lengéscsillapitó etc kuka lesz idővel de ezek minden autóban kopó alkatrészek, nem drágább mint a német autókban (2 hónapon belül cseréltettünk kollegam civicjeben 150e km-el lengéscsillapítókat, illetve a céges VW-ben 98e km-el lengéscsillapjtót 100 ft eltéréssel ugyanannyi)
Röviden ennyit tudok mondani, alapvetően a 2.2 diesel se lesz szivás a hondánál, de tény, vannak benne alkatrészek amik elkopnak, pont úgy mint minden dieselben, hisz használódik..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!