Ti akik tanultatok driftelni, vagy gyakorolgattátok, hol csináltátok? Hol lehet budapesten vagy környékén másokat es magamat nem veszelyeztetve gyakorolni?
Az élet úgy hozta hogy lett egy nagyköbcentis(2500ccm) hátsókerekes kombi Bmw-m, előtte csak kissebb,gyengébb kocsijaim voltak. Vmelyik nap kanyarból kifele adtam neki egy nagyobb gazt(talan 3000-ig porgettem 2-hármasban) és kicsapta a farát, hiába az aktív asc, alig bírtam megfogni. Hol tudnék gyakorolni hogy ez a jövőben ne fordulhasson elő?
Nem vagyok "Pól Wóker" és az éjszaka királya sem akarok lenni, sem felvágni(öreg vagyok már ahoz, meg a kocsi sem megfelelő ilyen "célokra"), csak jó ha az ember minden esetőségre tudja a választ.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az ASC csak kipörgés ellen véd, neked inkább egy új gumigarnitúrára lenne szükséged, mert valószín sok volt a tempó és megcsúszott, ezellen a DSC nyújt csak védelmet.
Egy 25i még sperrel se áll csak úgy keresztbe pláne 3000-ig pörgetve.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Vannak több helyen is vezetéstechnikai tréningek, érdemes lenne elmenni egyre. relatív olcsó és szakemberek mondják el, mit és hogyan csinálj, ráadásul tudnak szimulálni sokféle vészhelyzetet.
Egyébként, pedig nem szabályos, de bohóckodni üres parkolóban lehet leginkább, de ne olyanban, ahol mindenhol szegélyek vannak, mert ugrik a futómű egyből
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Amúgy hátsókerekes autónál akaratlan kifarolásnál pont fordítva kell cselekedni, mint elsőkerekes autónál, én például ezt minden elindulás előtt kell tisztáznom magamban, mert felváltva vezetek elsőkerekes, hátsókerekes és összkerekes autót.
Ha a hátsókerekes autó elkezd kifarolni, akkor a gázt rögtön el kell venni, és akár a kuplungot is ki kell nyomni, hogy elmenjen az erő hátulról, akkor visszatalál a helyes ívre, persze közben a kormánnyal állandóan kell dolgozz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!