Mi a véleményetek a turis robogókról?
mert nem elég, amit írt? nekem is ez a véleményem róla, volt egy capri-m, mentem vele durván 100 km-t, a kilóméteróra spirálja eltört...aztán a vákuumcsövek sorozatosan lyukadtak ki...olyan állapotú "gumi" anyaguk volt, hogy törni lehetett, foszlott szét az egész. kb 2ezer km után kilyukadt a membrán a karbiban, amit természetesen nem lehetett kicserélni, csak kompletten a karbit, így lett a kis ezer Ft-os hibából 20ezres tétel...
életem legrosszabb döntése volt, hogy megvettem, szerencsére megszabadultam tőle...
A kétüteműek blokkja az csak átlag kínai. Azok elmennek elég sokat.
Kopó alkatrészei a szíj, az olcsó szíjak pár ezer km alatt elszakadnak, a jobbak kibírnak 10 ezret is kopással.
Időnként elkopik az első variátor, de az is kibír 10 ezret, viszont vehetsz hozzá 5-6 ezerért. A hátsó varió kibír 30 ezret is, az kicsit drágább.
Elkopik a fékbetét elég gyakran, a hátsó, fékmunkahenger szokott még rossz lenni, telószimering, gyújtásalaplap, nagyfesz tekercs, cdi...
De ez ne rettentsen el, ezek az összes kínain meg szoktak hibásodni. Ha van egy kis műszaki lökésed még élvezni is fogod a szerelgetést.
Webáruházakban pedig mindent megkapni hozzá.
Ja igen és a km spirál , de azt is lehet olcsón venni.
Aztán az idomok is elrepedeznek ha kicsit rosszabb utakon vereted, meg az ülés is szétmegy ha kicsit túlsúlyosabb vagy.
De egyébként még ha hülyén is hangzik ezek után, a 2t moellek használhatóak.
Gondolom fiú vagy, akkor ezek a problémák nem fognak gondot jelenteni neked, kis segítséggel mindent meg tudsz rajta csinálni otthon a műhelyben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!