Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Golf V 2. 0 PD TDI -t szeretné...

Golf V 2. 0 PD TDI -t szeretnék venni, mire figyeljek vásárláskor?

Figyelt kérdés
Igen sokan szidják a 2.0 át de ez karbantartás függő tehát az a kérdés h mire figyeljek..nem az h mért ne vegyem meg
2017. okt. 17. 08:52
 1/10 anonim ***** válasza:
Sokan szidják a 2.0 át, SŐT ez karbantartás függő, tehát még egy indok, hogy miért ne vedd meg használtan!
2017. okt. 17. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Vedd csak meg, lesz egy pénztemető autód, ami legalább még csúnya is.
2017. okt. 17. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm ezt a két zseniális kommentet de egyikre se voltam kíváncsi, az a kerdes hogy mit nézzék vásárláskor rajta elősször...nem az h mért ne vegyem meg ....es attól hogy neked nem tetszik hidd el hogy nem is neked veszem .
2017. okt. 17. 09:49
 4/10 anonim ***** válasza:
Még szerencse! Rozsdásodik az alja, meghal benne a pd elem, átugrik a vezérlés, az olajnyomással is lehetnek gondok, beáll a vízpumpa. Ja, és csúnya, mint az égiháború.
2017. okt. 17. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Egyetlen dologra figylj, hogyha Golf V 2. 0 PDTDI-t szeretnél venni! ARRA, HOGY BENZINES LEGYEN!
2017. okt. 17. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Arra figyelj, hogy meg ne vedd, véletlen.
2017. okt. 17. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Dízel 140 lovasat akarok ..mert szidja ennyire mindneki? Ha egy kocsi jól és időbe van karba tartva csak nem lehet óriási problémai motorikus
2017. okt. 17. 12:40
 8/10 anonim ***** válasza:

"csak nem lehet óriási problémai motorikus"


De lehet. Hányan kell, hogy leírjuk?, Tessék, leírom én is:

meghal benne a pd elem, átugrik a vezérlés, az olajnyomással is lehetnek gondok,


És mire figyelj ennek ellenére?

Lehetőleg Bosch adagoló legyen benne.

Vezérlés legyen átnézve, időben cserélve.

Minőségi, lehetőleg Castrol olaj legyen benne, amit 10ekm-ként cseréltek. Longlife esetén lehet akár 15ekm is, de több itt sem. A 30ekm-es periódust a lízigflottákra találták ki (hogy olcsóbb legyen a szervizelés, később meg kit érdekel).

Az olajnyomás kálváriának meg külön bugyra van az internetnek, nem kezdek el linkekeket keresgélni, mert márt ezerszer linkelték többek közt a totalcar-os részletes leírást, hogy mit is kell tenni a hatszög keresztmetszetű kis rudacskával.


+1: volt kettőstömegű visszahívás, azt is le kell csekkolni, hogy érintett volt-e a kocsi és hogy megcsinálták-e.

2017. okt. 17. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

No látom sok itt az aki olvasott ezt-azt a 2.0pd motorról.


1. Csak BKD motorkódos autót szabad venni!!! (140ps, dpf nélküli, bosch pd)

2.Megvétel után egyből lecserélni az olajszivattyút az 1.9tdi/pdtdi olajpumpájára (közel plug&play)

3. Az előszériásokon szeret repedni a hengerfej így érdemes megnézni a vizet.


Vagy nézz A3-at(vagy leont), ott nincs baj a bosch pd elemes autókban az olajpumpával és "elvileg" a hengerfejjel sem.

2017. okt. 17. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Sokan szidják, ja, akinek nincs is. Akinek meg van, az vígan használja.
2017. okt. 17. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!