Golf V 2. 0 PD TDI -t szeretnék venni, mire figyeljek vásárláskor?
"csak nem lehet óriási problémai motorikus"
De lehet. Hányan kell, hogy leírjuk?, Tessék, leírom én is:
meghal benne a pd elem, átugrik a vezérlés, az olajnyomással is lehetnek gondok,
És mire figyelj ennek ellenére?
Lehetőleg Bosch adagoló legyen benne.
Vezérlés legyen átnézve, időben cserélve.
Minőségi, lehetőleg Castrol olaj legyen benne, amit 10ekm-ként cseréltek. Longlife esetén lehet akár 15ekm is, de több itt sem. A 30ekm-es periódust a lízigflottákra találták ki (hogy olcsóbb legyen a szervizelés, később meg kit érdekel).
Az olajnyomás kálváriának meg külön bugyra van az internetnek, nem kezdek el linkekeket keresgélni, mert márt ezerszer linkelték többek közt a totalcar-os részletes leírást, hogy mit is kell tenni a hatszög keresztmetszetű kis rudacskával.
+1: volt kettőstömegű visszahívás, azt is le kell csekkolni, hogy érintett volt-e a kocsi és hogy megcsinálták-e.
No látom sok itt az aki olvasott ezt-azt a 2.0pd motorról.
1. Csak BKD motorkódos autót szabad venni!!! (140ps, dpf nélküli, bosch pd)
2.Megvétel után egyből lecserélni az olajszivattyút az 1.9tdi/pdtdi olajpumpájára (közel plug&play)
3. Az előszériásokon szeret repedni a hengerfej így érdemes megnézni a vizet.
Vagy nézz A3-at(vagy leont), ott nincs baj a bosch pd elemes autókban az olajpumpával és "elvileg" a hengerfejjel sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!