A start-stop rendszerű autókban hogy bírja az aksi a sok indítást?
Figyelt kérdés
2017. okt. 13. 21:17
1/4 anonim válasza:
Nehezen. Ezért is kerül nagyobb kapacitású ezekbe az autókba.
Illetve elengedhetetlen az EBS megléte, hogy az felügyelje az akkut.
2/4 anonim válasza:
erősebb (és sokkal drágább) akku van bennük. megba meleg motor ujrainditása sokkal kisebb terheléssel jár, mint egy sima hidegindítás
3/4 anonim válasza:
Utolsó ez nem feltétlenül igaz, max ha egyel kevesebbet kell forgatni a motoron amikor meleg. De a lényeget elmondta, speciális akku és egy sokkal erősebb, nyúzhatóbb önindító van bennük, hogy a rendszer hosszú távon működhessen.
Érdekességképp a start-stop-os Smart-okban az önindítót egybe építették a generátorral, így amellett, hogy nagyon csendes, szinte hangtalan az indulása, egy vastagabb bordásszíjon keresztül hajtja meg a motort elől és nem hátul, a lendkeréknél fogva. Persze hibánál a csere költségesebb, de nekünk pl. nem kellett még egyet sem cserélni.
4/4 anonim válasza:
Sehogy, szétbassza az egész technikát. Mindennek nagy pofon az állandó indítgatás: akkunak, önindítónak, generátornak, de főleg a motornak, vezérlésnek, vezérműtengelynek...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!