Ebben az esetben ha baleset történt volna én lettem volna a hibás?
Szitu : bekötő útról kanyarodsz rá 3 sávos útra stop táblád van . Én kanyarodtam rá a 3 sávos útra . a külső sáv amikor szabad volt mentem ( de a középső illetve a belsőben rendesen mentek az autók) és ahogy ki mentem éppen hogy ki kanyarodtam 40-el mehettem kb rendesen oda lépve az autónak amikor is ahogy ki mentem balról egy autós társ a belsőből index minden mizéria nélkül kijött a külső sávba ahol is már én mentem bár még nem az ő tempójukkal (80) , hogy ne jöjjön belém elkaptam jobbra a kormányt útpadka szivacs autónak nem tett jót de így elkerültem hogy belém jöjjön . Nos és az a kérdésem ha nem lett volna menekülő utam és belém jött volna ki lett volna a hibás ? Ha én mi a megfelelő metódus a kikanyarodáshoz hogy ne ott állj 2 évet . engem kb 1 éve úgy tanítottak hogy ilyen szituba a külső sáv számomra a lényeges és meg kell győződnöm róla hogy nem akar oda senki se sávot változtatni ( indexet nem használt tehát mentem ) Mi a megfelelő magatartás akkor ? Képen mellékeltem a kereszteződést amúgy m3 csúcsforgalomba !
Én jöttem onnan ahonnan a piros autó :
Alapvetően ő lenne a hibás, mert index nélkül, kereszteződésben váltott sávot. Ez az elmélet.
De mi történne a gyakorlatban?
Tanú nincs, mert mindenki megy itt rendesen, és eszébe sem jut megállni ilyen esetben.
Ő azt mondja, a külsőben jött, te kifordultál elé és kész, te vagy a hibás, mert nem adtad meg az elsőbbséget.
Egyébként hova rántottad a kormányt? Mert itt nincs padka, csak egy magas szegély és 40-50 cm hely...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!