Simson Schwalbe gázkarját nem kéne visszahúznia valaminek?
Az enyém is ilyen, pedig friss a rendszer.
Tempomatnak príma!
Ez a markolat kialakítása miatt van.
Nekem MZ trophy van, ugyanígy működik.
Azaz, nem a gázmarkolaton kialakított fészekbe kell akasztani a bowden dióját, és nem közvetlen a markolat húzza,
hanem csigavonalban egy nút vezeti, kényszeríti, húzza a kormányvégben hosszában mozgó betétet, amibe bele van akasztva a bovdenvég.
Értelemszerűen nagyobb húzóerő kell ahhoz hogy a gázmarkolatot visszaforgassa alap helyzetbe, amit a porlasztóban lévő rugó nem tud produkálni. Túl sok a súrlódó elem, ellenállás ebben a rendszerben.(betét és kormány közt + betét és markolat közt)
Kicsit nekem is zavaró a mai napig, ill. jobb szeretném ha elengedésre visszaállna magától, mint az újabb motoroknál.
Előnye, hogy menet közben pl. el lehet engedni a jobb markolatot is anélkül hogy azonnal lassulna a gép. Lehet pihentetni menet közben a zsibbadt jobb kezet is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!