Peugeot 407? Ti vennétek ilyen autót? Ha igen, milyen motorral? Mit érdemes tudni róla nagyvonalakban?
#2-esnek biztos ww-je van, vagy éppen egy kintről behozott és 10x tekert 3-as/5-ös bömöse 170k km-rel... :D Francia autóban pedig sose ült még, pláne nem is használt.... :D :D, mind1, legalább megmutatta szegénységi bizonyítványát
Én vennék ilyen autót.
Ha sokat mégy vele autópályán bátran ajánlom a HDI motorokat. Nagyon megbízhatóak, jól fogyasztanak, és szép a járásuk. Francia hdi -28 fokban is pöccre indul. Elektronikai hibákról annyit, hogy voltak gondok, de egy facelifttel megoldottak szinte mindent. Ergó motorikusan a franciák nagyon ott vannak pláne dízel terén, kényelemben is viszik a prímet... Bele kell ülni, ki kell próbálni. :D
Ja és 2-es: Az megvan hogy egy időben a PSA és a BMW között is ment a motorcsere? Sőt közösen is fejlesztették az 1.6 thp benzinmotorokat, amik érdekes módon kokszosodtak....
khm nem tudom melyik német autómárkának éget le 2-3 autója mert rossz volt a motor.... "Majd ha a franciasz@r" leég alattam, vagy ha nem indul el -28 fokban (lásd ww konszern 1.6 cr tdi ami -10-ben is szenved), akkor majd mondhatod hogy sz@rok a franciák... :D
Mercit szereted ugye? A merci motorjai jók? :D Csak me' abban is renault dízel van (dCI)
Sőt! A Fordokban is HDI motor van (ne tévesszen meg senkit sem a TDCI) az biza' HDI motor.
Szummázva, ha sokat mégy vele, megéri a dízel, ha nem, akkor pedig benzines.
I generációs C3-ast is nézd meg. 980kg és az 1.6 szívó benzin 120 lóerőjével egy igazi fenevad! :D 7-8 litert eszik, de van hozzá F1-es váltó (ami valljuk be mindenkinek kis rejtett álma), és maga az egész aranyos konstrukció.
2 dologgal hívták vissza az autót:
1: Leszakadó első felfüggesztés mert elrozsdáltak a rugók.
2: Ami alapján leeshetett a kormányoszlop, amivel úgy nyilatkoztak hogy "nem magyar utakra tervezték"... Ezentúl nem volt vele különösebb gond! :D
Cimborámnak 1.6 HDIje van és elégedett vele. Szalonból vásárolt céges kocsi, amit a főnökétől vett meg.
Neki a forma tetszik mindenek felett. Az elektronikai nyűgökön (pl közpotni kijelzőt kellett már cserélni) könnyen továbblép, de a legmeglepőbb, hogy a 250.000 km környékén történt teljes motorcsere se zavarta nagyon. Kb. 300.000 Ft-ért vett és tett bele komplett bontot motort, amibe azóta szintén 200k km-t hajtott bele. Szerinte így is jó.
Igy van a hogy a 4. irja.
A 2.-nak biztos 26 éves bmw-je van fütyi növelőnek.
Ezt is olvassátok el.
A francia autók sose csináltak ilyet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!