Milyen automata váltós autót vegyek 700 ezer forintig?
Első nevemen lévő autónak gondoltam egy viszonylag megbízható automata autót lehet akár 30 éves is csak nem érdekel a kor mivel az csak egy szám. :)
Opel Omegákat nézegettem, mivel most is van egy csak manuális, viszont az automatájukkal gond lehet mivel 10-ből 4 azt írta, hogy felújítás után 2 meg vacakol a váltó. Néztem Toyotákat, nos abból csak 1 van ami jó egy Camry vagy micsoda. Mivel keresések közé bepipáltam ,hogy tempomat ( nem akarok mondjuk 1.3-as Swiftet mivel van és picike ) Dízelt se szeretnék, bár sok BMW-t dob fel elgondolkodtató dízelbe. :)
Azért szeretnék automatát mert olyan még nem volt a kezem ügyébe és szeretnék egyet. Szerintem az se baj ha váltóhibás mert felújítom és akkor legalább nem izgulok azon, hogy mikor adja be az uncsit.
Igen, 700 ezerig, mivel szerintem az egy használati eszközre belátható összeg.
"Szerintem az se baj ha váltóhibás mert felújítom és akkor legalább nem izgulok azon, hogy mikor adja be az uncsit."
Akkkor még másik 700ezret is keszitsél elő!
Kell neked akkora hodály mint egy Omega? Városban nem valami praktikus.
Előbb próbálj ki egy automatát, mert azért az eléggé más fíling mint a kézi. Van akinek bejön, van akinek nem. Engem eddig még egy automata sem győzőtt meg.
Automata és automata között is vannak különbségek.
Nyilván a dupla kuplungos, és a többi, drága verzió kiesik, marad az "ősi" nyomatékváltós, ami valóban automata, és ott vannak még a kalapban a robotizált váltók, amelyeket pl az Opel nagyon sok autóba épített be, és azok is automata váltósként vannak a piacon.
Ezeket a robotizált váltós modelleket kerülném, problémásak, és még a jól működők is elég csúnyán tudnak váltani, míg egy jól működő nyomatékváltónál csak egy halk kattanás, és a fordulatszám mérő jelzi a váltást, az autón nem érezhető rándulás.
Az már nehezebb kérdés, hogy akkor milyen is legyen az autó, automata váltósból azért jó lenne 2000 után gyártott, a váltó technológia is fejlődik, a nagyon régieknél több a többlet fogyasztás, plusz a motor, karosszéria is amortizálódik, nem csak a váltó.
A japánok elég jó nyomatékváltóval szerelt autókat csinálnak, csak kérdés neked mennyire felel meg a sokak által lenézett Suzuki, vagy milyen állapotban lévő Toyotát, Hondát találsz 700 ezerért.
A nem japánok közül talán még a Ford Focus automata után érdemes nézelődni, de azok között már lehetnek problémás darabok, s nem feltétlen a váltó miatt.
#5-ös kisbarátom, kérlek tekints el amellett, hogy kihagytam egy e betűt, valóban 300 ezer magyar forint körül gondolok egy váltócserét, és 600 forint volt a vizitdíj. Felejt kedves magyar.
Mondjuk valóban szívás ilyen nagy autóval közlekedni, de néha jó ha nagy. Persze Omegánk már megvan és pöpec, most nekem kéne valami automata, amúgy megszoknám, nem rángatna az autó ha gyökér mód váltok, mert az valamiért nem megy nekem, pedig 40 ezret levezettem már városba, és még mindig. :)
3-as BMW az jó lehet? Az úgy formára tetszik meg lehetnék "kötsögbélyemvéskiatalsofőr" most csak " szutyokisgyökér" vagyok. váltanék. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!