A wartburgnak miért a padlóból jött ki a fék és a kupung pedálja?
Figyelt kérdés
2017. okt. 4. 12:43
1/3 anonim válasza:
Mert ők konstrukció gyanánt nem a ma megszokott függőpedált
választották.
2/3 anonim válasza:
Akkor még a legtöbb autónak úgy volt. A ZIL kuplung is olyan volt. Azt hiszem az IFA is.
3/3 veterán vas válasza:
Vagy talán azért, mert a Wb-nak nem önhordó karosszériája volt. A külső burkolatot papírvékony lemezből csinálták, ezért kénytelenek voltak minden komolyabb berendezést egy zártszelvényből készült teherviselő alapra (az alvázra) rögzíteni. Így -értelemszerűen- a pedáltengely is az alvázra volt szerelve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!