Igazak lehetnek ezek a használt autó vásárlásos történetek?
Tucatjával olvasom, hogy megveszik az autót, próbaúton minden ok, aztán következő nap már jönnek elő a hibák, automata váltó nem kapcsol, nem indul, más lámpa van rajta stb...
Létezhet ilyen?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Egy részük igaz lehet, de a vevők is hozzá mesélik, ami már nem oda tartozik.
A megvásárolni szándékozott autót ne hagyj ott a kereskedőnél, mert, ha az nem korrekt valóban megtörténhet, hogy kicserélnek rajta ezt-azt, de ez se mondanám általánosnak, viszont esélyt sem érdemes adni rá.
Vásárlás előtt átkell vizsgálni az autót, amivel sokan nem törődnek.
A használt autóra szinte biztos, hogx kell költeni, lesz néhány kopott, elhasználódott alkatrész, ami cserére szorul, az ilyenért nem az eladót kell hibáztatni.
Arra is vannak példák, amikor a valóban rossz állapotban lévő autót akarja az eladó hibátlanként eladni, ezért kell átvizsgáltatni vásárlás előtt, és ott hagyni, ha az nem megfelelő.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tavaly haverommal elmentem autót nézni, Focus kombi, benzin, persze Svájcól behozott nem tekert órás 160 000km-rel.
Aztán a szervizkönyvben volt 209 000km-es számla, a légszűrő házon volt 230 000-res matrcia, amikor rákérdeztünk, hogy tolatva jött Svájcból, akkor az eladó elkezdte lekapargatni a matricát :D
Első indításra minden tuti, elviszed, kipróbálod és zsír. Második indításra már dobta a hibákat, laptopra fel és tádá: valami ABS vezérlős elektronikai nyűgje volt, hívtam az egyik Ford szervizben ismerősöm, a buli 300 000-ről indult volna, bontott alkatrésszel nem tudod megoldani.
Ha törlik a hibát minden indítás után akkor simán előfordulhat, hogy otthon veszed észre.
Egyik cimbi vett dízel Mazda6-ot, honosították, műszaki másnap észrevette hogy az egyik stabilizátor el van törve, három nappal később megcsúszott a kuplung :D :D
A saját automatás kocsimmal volt olyan, hogy egyik-percről a másikra lement vészüzemmódba és elég kehesen kapcsolt. Töröltem a hibát, kapott új olajat és majdnem három napig jó volt. Aztán csak váltófelújítás lett belőle :D
Nagyon sok hibánál vannak átmeneti megoldások, amivel pár napig ki lehet húzni, a történeteknek ez a része egyáltalán nem alaptalan. A kicserélt lámpa mondjuk már egy kicsit érdekes.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Munkatársam vett egy G Astrát kereskedésből magyarországi első tulaj kevés km csilli-villi.
2 hónap után az egyik kereszteződésben megadta magát azóta már ráköltött 300.000-et.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Vettem 100 ezerért Mazdát, kereskedő amikor odaértünk töltötte az akkut, monda, lemerült. Betoltuk mentünk vele pár kört, mihelyst elindultunk valami kivágta a hátsó lámpán az összes izzót, ezresért kicseréltük, hazafele tankoltunk , megálltunk ügye, nem indult be, megint be kellett tolni, mikor hazaértünk másnap megnéztük, akksi rossz volt, kapott másikat, azzal se indult, gondoltuk záralt, nem +-os saru volt a hibás, meg lett pucolva és mai napig jó, + rá lett költve 150 ezer karosszériára meg motorra, most van egy 37ks-s ( papíron ) szervós légzsákos autóm 300 ezerből mert átírás is bele lett számolva. Soha nem hagyott sehol az út szélén.
Ismerősöm meg megvette a külföldről behozott autóját ami egy katolikus papé volt aki csak a gyerekeit látogatta vele hetente egyszer -duma- aztán kettöstömegű, majd váltó majd kiderült 4 éve új olajat se látott. 2 millióból lett jónak mondható autója... Van ilyen is meg olyan is. Én úgy gondolom szerencsés vagyok autók terén, mert csak 8 szelepes benzinest veszek bármi is történjen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!