Igazak lehetnek ezek a használt autó vásárlásos történetek?
Tucatjával olvasom, hogy megveszik az autót, próbaúton minden ok, aztán következő nap már jönnek elő a hibák, automata váltó nem kapcsol, nem indul, más lámpa van rajta stb...
Létezhet ilyen?
Egy részük igaz lehet, de a vevők is hozzá mesélik, ami már nem oda tartozik.
A megvásárolni szándékozott autót ne hagyj ott a kereskedőnél, mert, ha az nem korrekt valóban megtörténhet, hogy kicserélnek rajta ezt-azt, de ez se mondanám általánosnak, viszont esélyt sem érdemes adni rá.
Vásárlás előtt átkell vizsgálni az autót, amivel sokan nem törődnek.
A használt autóra szinte biztos, hogx kell költeni, lesz néhány kopott, elhasználódott alkatrész, ami cserére szorul, az ilyenért nem az eladót kell hibáztatni.
Arra is vannak példák, amikor a valóban rossz állapotban lévő autót akarja az eladó hibátlanként eladni, ezért kell átvizsgáltatni vásárlás előtt, és ott hagyni, ha az nem megfelelő.
Tavaly haverommal elmentem autót nézni, Focus kombi, benzin, persze Svájcól behozott nem tekert órás 160 000km-rel.
Aztán a szervizkönyvben volt 209 000km-es számla, a légszűrő házon volt 230 000-res matrcia, amikor rákérdeztünk, hogy tolatva jött Svájcból, akkor az eladó elkezdte lekapargatni a matricát :D
Első indításra minden tuti, elviszed, kipróbálod és zsír. Második indításra már dobta a hibákat, laptopra fel és tádá: valami ABS vezérlős elektronikai nyűgje volt, hívtam az egyik Ford szervizben ismerősöm, a buli 300 000-ről indult volna, bontott alkatrésszel nem tudod megoldani.
Ha törlik a hibát minden indítás után akkor simán előfordulhat, hogy otthon veszed észre.
Egyik cimbi vett dízel Mazda6-ot, honosították, műszaki másnap észrevette hogy az egyik stabilizátor el van törve, három nappal később megcsúszott a kuplung :D :D
A saját automatás kocsimmal volt olyan, hogy egyik-percről a másikra lement vészüzemmódba és elég kehesen kapcsolt. Töröltem a hibát, kapott új olajat és majdnem három napig jó volt. Aztán csak váltófelújítás lett belőle :D
Nagyon sok hibánál vannak átmeneti megoldások, amivel pár napig ki lehet húzni, a történeteknek ez a része egyáltalán nem alaptalan. A kicserélt lámpa mondjuk már egy kicsit érdekes.
Munkatársam vett egy G Astrát kereskedésből magyarországi első tulaj kevés km csilli-villi.
2 hónap után az egyik kereszteződésben megadta magát azóta már ráköltött 300.000-et.
Vettem 100 ezerért Mazdát, kereskedő amikor odaértünk töltötte az akkut, monda, lemerült. Betoltuk mentünk vele pár kört, mihelyst elindultunk valami kivágta a hátsó lámpán az összes izzót, ezresért kicseréltük, hazafele tankoltunk , megálltunk ügye, nem indult be, megint be kellett tolni, mikor hazaértünk másnap megnéztük, akksi rossz volt, kapott másikat, azzal se indult, gondoltuk záralt, nem +-os saru volt a hibás, meg lett pucolva és mai napig jó, + rá lett költve 150 ezer karosszériára meg motorra, most van egy 37ks-s ( papíron ) szervós légzsákos autóm 300 ezerből mert átírás is bele lett számolva. Soha nem hagyott sehol az út szélén.
Ismerősöm meg megvette a külföldről behozott autóját ami egy katolikus papé volt aki csak a gyerekeit látogatta vele hetente egyszer -duma- aztán kettöstömegű, majd váltó majd kiderült 4 éve új olajat se látott. 2 millióból lett jónak mondható autója... Van ilyen is meg olyan is. Én úgy gondolom szerencsés vagyok autók terén, mert csak 8 szelepes benzinest veszek bármi is történjen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!