Ha adott a sebességkorlátozás, akkor miért csinálnak olyan autókat (városi használatra is), ami akár 420 km/h-val is tud menni?
Nem mindenhol van sebességkorlátozás.
Pl. német autópálya.
Nem ide gyártják őket. Kisvárosokban nem véletlen nem bugattikat látsz hanem kis 1 literes suzukikat.
A "gyenge" kisvárosi autóknak is nagy piaca van. Mai napig gyártanak olcsó toyotákat, suzukikat meg sok mást ami arra van kitalálva hogy ne kerüljön relative sokba és a városi ingázós igényeket ellássa. Nyílván ezzel nem fogsz otthagyni egy M3-as BMW-t, de elvinni a gyereket iskolába, elmenni munkába, bevásárolni és utána hazamenni tökéletes.
A gyorsabb és gyorsabb autókat versenyzésre, illetve olyan helyekre gyártják ahol nincs korlátozás vagy nagyon magas. Mint például német vagy amerikai autópályák.
Az meg már más kérdés hogy valaki városba veszi az ilyet mert tetszik neki és megengedheti. Erre meg azt tudom mondani hogy bár én hülyeségnek tartom mert úgy se használnám ki, de ha ő ezt szeretné akkor semmi közünk hozzá hogy mire költi a pénzét.
Ha nem lenne rá igény akkor nem gyártanák.
Emberek! Hagyjuk már ezt a német autópályás hülyeséget!
A német autópályákon is van sebességkorlátozás! Amelyik szakaszon pedig nincs, ott sem száguldoznak 250- el az autók. Már csak azért sem mert hatalmas a forgalom rajtuk, úgyhogy folyamatosan van valaki a kocsi előtt. Ehhez még hozzáadódnak a szinte állandósult dugók.
Azért vesznek az emberek ilyen autókat, mert meg akarják mutatni a többi embernek, hogy ők különbek, nagyobbak, hatalmasabbak. Páváskodás az egész. Pl. az eladott Bugattik túlnyomó része milliomosok garázsában porosodik egész életében.
Nekem lenne ötletem, egy régebbi hasonló jellegű kérdésnél leírtam:
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__kozlekedesbiztons..
"Attól, hogy német országba nincs korlátozás, lehetne olyan, hogy 130 km/h korlátozás benne lenne az autóba, de lenne egy speciális kapcsoló, amit a német határon a határőr kapcsol be vagy ki (te nem kapcsolhatod, jelszóhoz kötött funkció lenne, hogy nehogy csaljon a sofőr és ő kapcsolja ki a korlátozást) Kapcsolónak 2 állása lenne 130 vagy korlátlan. Korlátlan állás esetén német határ elhagyásakor kötelezően meg kell állnod visszakapcsoltatni. 130 km/h túllépésért milliós nagyságrendű büntetés járna, hogy ne próbálja senki sem kivenni a fojtást :) Természetesen versenypályákon is ki lehetne kapcsolni a fojtást (erre lenne személyzet a Hungaroringen), de pályát tilos lenne korlátozás visszakapcsolása nélkül elhagyni."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!