Mikor műszaki vizsgán megrázatják az autó hátulját, hogy hány százalékos a teleszkóp akkor azt a teleszkópra értik vagy a spirálrugóra?
Figyelt kérdés
2017. szept. 27. 19:06
1/5 anonim válasza:
Olvasd vissza a kérdésedet, és meg is van a válasz.
2/5 anonim válasza:
Elsőnek tökéletesen igaza van. Ha a spirálrugóra értenék, akkor azért rázatnák meg, hogy kiderüljön, hány százalékos a spirálrugó :) Ami egyébként hülyeség, mert egy rugó vagy 100 százalékos, vagy eltörik és akkor nulla.
3/5 A kérdező kommentje:
Na és ha összenyomódik elhasználódik a rugó?
2017. szept. 27. 21:00
5/5 anonim válasza:
A rugó ha a terheléstől összenyomódik és elfárad, úgy marad, akkor alapból is jól láthatóan leül az autó, ahhoz nem kell megrángatni. És ezzel még átmegy műszakin. A lengéscsillapító viszont lényegesebb, mert a kátyúban az akadályozza meg, hogy a kerék többször is pattogjon az úton és ezzel megszűnjön a tapadás.
Az alacsonyabb rugóval maximum a derekad szakad le, az nem igazán érdekli a vizsgáztatókat.
Persze nem direkt levágott rugóról van szó, hanem elhasználtról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!