Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen Peugeot 106-ost érdemes...

Milyen Peugeot 106-ost érdemes venni?

Figyelt kérdés

Peugeot 106-ost szeretnék venni, ehhez kérnék vásárlási tanácsot.


Budapesten használnánk napi bölcsibe/munkába járáshoz. Reggel 10km a bölcsi, onnan +1 a munkahely, visszafele pedig fordítva. Városon kívül egyáltalán nem futna, arra van másik kocsi.


Hosszútávon feleségem vezetné, így női szempontok is játszanak. Valamit a napi megbízhatóság kulcskérdés.


Gyerekülés miatt az 5 ajtósokat preferálnánk, de az is eszembe jutott, hogy az anyósülést kivéve még használható maradna 3 fő részére. Így próbálta már valaki?



Évjárat/motor tekintetében melyiket ajánlanátok?


Karbis vagy injektoros? Melyik miért?


Milyen jellemző költségek szoktak adódni a tervezett és nem tervezett javításokra?


Vásárlásnál mire figyeljek/mit ellenőrizzek, ami alkupozícióra vagy elállásra ad okot?



2017. szept. 27. 09:17
 1/5 anonim válasza:
Szerintem peugeot- vagy citroent stb ami francia autó, ne vegyél... Akkkr inkább opel. Megbízhatóbb sokkal tapasztalataim szerint és eladni is könnyebb mint egy francia autót. Ha ilyen kis távokra lenne használva akkor mindenképp benzinesbe gondolkodjatok. Üdv!
2017. szept. 27. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Az a kérdés, mennyit szántok az autóra. Én klímásat vennék, jobb lesz az a 40 fokos hetekben. A 3 ajtósba is be lehet jutni az ülés kiszedése nélkül és kicsit merevebb is a kaszni, a gyerek meg nem piszkálja az ajtót, ablakot. De tudtommal az első ülésre is lehet tenni a gyerekülést.

Én a benzineseket venném, de a sima 1.5 dízel sem megy tönkre, olcsó a fenntartása. Ami ezeknek a betegsége, az a hátsó híd. Ránézésre ha nagyon furán áll, akkor fel kell újítani a torziós részt, ami nem nagyon olcsó a kocsi árához képest, ez alku alap. A rozsdára még figyelni kell.

2017. szept. 27. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim válasza:
Lehet, hogy éppen baja nem lenne az 1.5ös dieselnek sem de a benzines autók arra vannak kitalálva, hogy beülj, indíts és menj. Kényelmi funkciókból adódóan is előnyösebb a benzines, főleg télen... Mert akkor egy negyed órát minimum érdemes járatni a motort mielőtt elinfulsz vele. Benzinesnél ez nincs.
2017. szept. 27. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Mindenképp benzinesben gondolkodom.


Árát tekintve fél millió a fájdalomküszöb, de ha sikerül találni egy olcsóbb darabot, ami nincs a toppon, de csak és kizárólag esztétikái hibái vannak, akkor az is megfelelne.


Klíma nélkül megvagyunk, arra külön nem áldoznék.

2017. szept. 27. 12:57
 5/5 anonim ***** válasza:

Nekem 1.5 dízel volt, a fényezése lekopik ezeknek, ritka ronda volt már külsőleg, a motorban nem tudom mennyi volt, de egy gramm olajat nem evett.

Rozsdásodni se rozsdásodott, alul sem, aknából néztem, teljesen jó volt.

Az adagolójával szenvedtem, de az se francia ugye, hanem gagyi angol.

Ezeknek a hátsó hídja nem nagyon szarik be, mert nagyon kis autó.

Jó kis kocsi, de halál nehéz szerelgetni, nagyon zsúfolt az egész, én javítgattam, de a csigazabáló k anyját sokat emlegettem.

Végül eladtam, mivel még a régi swiftesek is le akartak túrni az útról, annyira kis autó.

Ja, a féltengelye halál, drága, szerelhetetlen, folyton kattog kanyarban.

2017. szept. 27. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!