Suzuki WagonR + vélemények? Jó autó? Presztizse milyen? Férfi vagyok. Nem fognak leratyizni?
Jó autó? Nem.
Presztizs? Zéró, vagy inkább negatív. Középkorú anyukák és kalapos nagypapák autója.
Nem fognak ratyinak nézni? Kit érdekel?
Presztízs ne igazán érdekeljen, főleg, ha csak annyi pénzed van, amit említettél, abból még normális Wagon R-t sem találsz, de legalábbis nem lesz egyszerű találni.
300ezerből még vállalható állapotú Swiftet sem könnyű venni, Wagon R-t még nehezebb, Ignis meg nincs is ennyiért.
Egyébként a Swift a takarékosabb, olcsóbban fenntartható, de a Wagon R is megbízható, csak többet eszik.
Városi kisautó, nem autópályázni találták ki, férfiak, nők egyaránt vezetik (nézz körül), a fiatalok körében nem népszerű (mert, hát hogy néz ki...)
Le fognak ratyizni.
Inkább vegyél egy lefingott e36-ot, akkor te leszel az utak császára.
Városban vagy jó úton oké, a rövid tengelytáv miatt eléggé tud rázni vacak úton. Ha nem volt törve-sérülve és garázsban tartották, akkor 10 év felett is lehet olyat találni, amin szinte semmi rozsda, bár ez tényleg nem a 300e forintos kategória. Mondjuk elég jól megkérik az árát a jó állapotú példányoknak: anyám most a másodikat használja, miután az első balesetben GTK lett.
Az első egy idős házaspártól jött, a karosszéria és a beltér jó állapotú volt, sehol egy rozsda, minden ép.
Viszont keveset használták, az utolsó fél évben állt, szóval ahogy ilyenkor szokott lenni a szelepszár-szimmeringek megadták magukat és minimálisan fogyasztotta az olajat.
Azon kívül ami gyenge pont, az a belső világítást húzásra kapcsolós világításkapcsoló. Én 6 év alatt kétszer cseréltem, mindkétszer ugyanott volt elolvadva a kapcsoló háza, szóval ez valami sorozatos hiba. Biztos lehetne valamilyen relés vagy hasonló megoldással csökkenteni az átfolyó áramot, de addig nem jutottam el. (Ez Opel-hozomány, vagyis inkább GM, mert nagyon hasonló probléma szokott lenni a G Astrával is, még ha minimálisan el is tér a kapcsolóegység.)
Azon kívül egyszer törött el az egyik hőterelő lemez, ami roppant idegesítően ciripelt a cseréig. Nem emlékszem tisztán, de talán a katalizátor környéke.
Illetve a JH ajtó zárja hullott szét egyszer, ott is csere volt a megoldás.
Ami tulajdonképpen nem hiba, de idegesítő ha megtörténik: az első ülések oldalsó műanyag burkolataira érdemes vigyázni, mert könnyű bennük elakadni és akkor törik a rögzítőfül.
Hasonlóan a csomagtér feletti 4 fülre ráakasztható kis háló műanyag fülei is szeretnek elfáradni.
Viszont nagyon jól lehet pakolni, a hátsó ülések ledöntése után (amihez mondjuk előbb ki kell venni a fejtámlát) bizony komoly mennyiségű hely keletkezik.
Nem egy nagyon erős valami, de 110-ig oké. 120 körül én már nagyon instabilnak éreztem.
Facebookon van külön WagonR adok-veszek csoport esetleg.
az ember autójáról meg lehet mondani kia homi?:-D
ilyíwen baromságot se hallottam még.
ha neked a wagon R+ tetszik akkor vedd meg nyugodtan.
Kit erdekel, hogy masok mit gondolnak az autodrol? Sz@rj masok velemenyere, ha neked az tetszik, vegyel azt, nem masok vezetik es nezik nap mint nap, hanem Te.
Jol is tud kinezni a WagonR mondjuk fekete szinbe szarnyastul, alufelnikkel.
Viszont normalis allapotut 300ezerert nem fogsz kapni, 500tol vannak, ami azert egyben van, 350korul vannak a regi (2003-ig gyartott) Swiftek, amik azert tenyleg jo allapotuak, es azok is kimennem a vilagbol.
Sok sikert! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!