Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a baj a 150lóerős audi...

Vikohavasi kérdése:

Mi a baj a 150lóerős audi a6-osokkal?

Figyelt kérdés
Mindenki aztmondja hogy a 163lóerőst szabad csak megvenni. De miért?
2017. szept. 15. 11:46
 1/6 anonim ***** válasza:
Használd a keresőt és nézd meg mi a baj a 2.5 V6-os TDI-kel.
2017. szept. 15. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Melyik 150 lóerős,ha szabad tudni?

mert 4 generáció ,~24 év gyártással.

Volt 1g 2.4 150,1g 2.6 v6 150,2g 1.8t 150,1.9 tdi 150 2g,2.5 A&N motorkódú tdi 150 ,ha a 150 lóerőseket nézzük. 3 generáción (2,de a harmadikban is adtak ki) ...

volt kétféle 2g 163 2.5 tdi 3 gyártásban.

Volt 2.7 V6 163,volt 2.4 165.



Melyik érdekel ? :)

2017. szept. 15. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
0%

Lényegében : generációváltással leváltották a sor5-öt,v6-ra.

Megdobták allroad légrugóval.

Jó automata váltó undorító kivitelezéssel,plusz rizikófaktor lett,szokás lett átalakítani manuálra.

Legendásan rossz adagolók,koksztenger.

Vezmű. tengelyt alulméretezték ,vagy kitudja,de kevés.

Nemvéletlen kapta a earlyage legrosszabb motor 3. helyét,köpik a vezérműtengely,hengerfej egy hányás.


És még miért is ne,automata,terhelő felfüggesztés.

Sőt az audi még jófej is volt gondolt a szerlőkre,"v6 nem kell olyan gyakran olajcsere" 30 ezres gyári periódus volt,be is tartották sajna.

Bárhol megállt ha a Check engine kigyulladt :) Már pedig mint a karácsonyfa égő,hosszasan ég ,és picit egy szervíz után elalszik,de azért ismét ég egy sort.

2017. szept. 15. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
A 150 lovashoz képest a 163 lovas sok ponton át van dolgozva. Igazából minden problémás alkatrészt átdolgoztak, ezért a 163 és egyes 180 lovas verziók teljesen jó vételnek számitanak, nincs velük több gond, mint más 6 hengeres dizelmotorral, sőt.
2017. szept. 15. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Sőt?

Pont,hogy a B motoros A6-ok ,BAU 180 lóerős változatából korrigált "facelift" "átdolgozott" 2.5 v6 tdi-kről szólt az előbbi.

Ezekkel "már csak" ennyi gond van,a facelift 2003 utáni 2 genben már csak a váltó,a felfüggesztés és az adott gyári hibák vannak jelen.Nem véletlen szórják olyan olcsón a "megkíméleteket" ...


Mondjuk ismerek sok 6 hengeres dízelt ebben a kategóriában szintekkel előbb vannak ,az A6-nál.



Mondjuk a vetélytárs mercedes összes 6 hengeres CDI motorja...

Igaz,az 'csak' sor6,mégis néhány szinttel feljebb ment megbízhatóságban,várható élettartamban ,mondjuk a CLK sorozat,főleg a 270.

2.7 turbó sor 6,177 ~180 lóerővel,és külön váltóval ,a kamion acros 18-as elv,és alapjával kezdődő fejlesztés.

Hátránya : baromi drága javítani,csere inkább ,miért?Mert nem jellemző egyáltalán a hiba,örök darab,és valami nagyon nem kóser,ha baj van vele,tehát nehezebb elrontani,mint a motort kb.


Inkább egy CLK,vagy E mercedes. 1,5-2-be kapható kb,és minimum akkora tekintélye van,inkább több..

2017. szept. 15. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Milyen felfüggesztés? Igen, nem 2 forint egy A6-ba a lengőkar, de ennek semmi köze a motorhoz. A váltóval szintén semmi baj, létezik kéziváltóval is, vagy tiptronic automatával, ami nem hibásodik meg sem gyakrabban, sem ritkábban, mint mondjuk egy Merci váltó. Ha kap olajat rendszeresen, soha nem romlik el. Meg említed itt a Mercedes 270 CDI motorját, ami nem is 6 hengeres, hanem soros 5 hengeres. Na végülis mindegy, nem baj ha olcsók a 2.5 TDI-k, legalább a jó A6-osokat is olcsón meg lehet venni.
2017. szept. 15. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!