Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » John McClane! Lenne egy...

Crudy kérdése:

John McClane! Lenne egy kerdesem, remelem olvasod?

Figyelt kérdés
Ritkán teszek fel kérdést, aki úgy érzi ért hozzá, várom a válaszát. Az alany egy 330i e46. Kompresszor beszerelése áll elöttem és egy olyan kérdést szegeztek hozáam amire nem tudok választ adni: javul vagy romlik a motor karakterisztikája? Ez azert nagy kérdés mert a gazdának nem a teljesitmenynövelés a szempont hanem egy korrekt utcai auto épitese amihez boven elég a 231 lo amit az auto kapott gyárilag. Csak abban az esetben változtatna ezen ha azzal nem lő túl az autó gyárilag megtervezett képességein.

2017. szept. 14. 01:51
 1/8 anonim ***** válasza:
Igazából nem értek a kompresszorhoz és még csak John McClane sem vagyok, így logikai oldalról közelítenék. Ha nem a teljesítménynövelés a cél és elég a gyári 231 ló, akkor minek? Én inkább arra koncentrálnék, hogy a motor tényleg tudja azt a 231-et, mert ezek azért nem mai csirkék már. Esetleg egy moderált rendszerrel támogatni a kipufogó oldalt és máris jobb lesz a karakterisztika, pláne a szubjektív élmény :)
2017. szept. 14. 05:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Igazabol cel a teljesitmenynoveles de csak ugy ha nem veszti el a dinamikai tulajdonsagait az auto. Egyebkent a fojtas oldalrol meg nem gondolkodtunk, valami ott is biztos lesz.
2017. szept. 14. 09:02
 3/8 anonim ***** válasza:
Mi a gond? Nem elég nyomatékos a 3 liter? Én nem kompresszoroznék. A motor nincs erre felkészítve gyárilag. Ha most az a bánata a kedves tulajdonosnak hogy nem húz 1200-as fordulaton, akkor inkább tartsa kicsit nagyobb fordulaton a motort. Nem biztos hogy örülnek a csapágyak annak ha relatíve alacsony olajnyomás mellett kapják majd a nagy(obb) pofonokat. Mint mindent persze ezt is meg lehet oldani, csak kérdés hogy a költségeket hajlandó-e vállalni a megrendelő. És ez most csak egy ötlet volt, erről érdemes lenne megbizonyosodni valahogy (ez már motortervező mérnöki szint). Meg aztán ha van kettős tömegű lendkerék (igen, 6 hengeres benzinesekben is lehet) az hogyan fogja viselni a nem tervezett terheléseket?
2017. szept. 14. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
John McClane az 5. rész után már nyugdíjba ment.
2017. szept. 14. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Az olajzast meg meg lehet oldani. Egyebkent a 3000benzin mar egy igazan tisztesseges motor. Csak arrol van szo h most ez az alapja egy projektautonak. A penzzel nem hiszem gond lenne. O is tudja h mibe kerul ez. Az egesz egy motorgenerallal indulna, ujra csapagyazas, honolas, sikolas. Ennek nagyreszet mi is megtudjuk csinalni de mar ez sem lesz egy olcso buli pedig meg semmi nem tortent. A lendkerek egy kenyes pont, van egy debreceni ceg ami lendkerekek megerositevel is foglalkozik. Egyebkent hosszutavon biztos szetrazna de a dizelekben is sokaig tartja a hatat. Biztos sok ilyen problema lesz meg de igen, mindenre van megoldas. De az nem cel h egy tul eros motor legyen benne. Szerencsere lehet kapni a tipushoz kompresszor csomagot de azt nem mellekelik leirasban h vezetheto lesz e vagy nem.
2017. szept. 14. 12:04
 6/8 anonim ***** válasza:
Mitől lenne vezethetetlen? Kompresszorral nincs turbólyuk, ami után lórugás módjára jön meg az erő. Na az veszélyes. Kompresszorral alulról tol, teljesen épeszű módon, cserébe nem lesz olyan nyomatékos magas fordulaton, relatíve persze.
2017. szept. 14. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Már megvan az autó és / vagy a motor? Ha nincs, lehet, hogy érdemesebb lenne egyből egy m3 motort nézni, annak az értéke is nagyobb lesz.


Egyébként a BMW fórumokon (főleg külföldin) valószínűleg több tapasztalatot találnál a kompresszoros átalakításokról. Persze itt is folytassuk, kíváncsi vagyok a végére :D

2017. szept. 14. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Van auto. Mar meg van es nagyon jo allpotnak orvend, ugy tunik belekezdunk a projektbe. Erdekes lesz. Itt ott utana kerdeztem. 0.7 barral mar 300loeroig fel lehet tornazni. Ami szerintem nem tul sok. Ha esetleg keves lenne lehet rajta konfiguralni.
2017. szept. 15. 11:38

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!