Simsonomnak adott pár problémája. Néha nem indul be, kiveszem a gyertyát és kormos, szikrát alig ad. Megpucolom, akkor szépen adja, majd visszarakom, valamikor beindul, vagy csak horkant párat. Ha beindul, akkor húzom a gázt és le akar állni, ha nem húzogatom, szval nem túráztatom. Régi gondja az, hogy nem akar felpörögni. Tehát megyek vele, kuplungot kiengedem és nem pörög fel, mintha alapjáraton járna. S50-esről van szó. Szimeringet régebben cseréltünk, nem tudom, hogy márkás-e. Vagy karbira gyanakszom, vennék egy újat. Gyújtás jól be van állítva, de holnap majd ellenőrzöm. Gyújtótekercs és kondenzátor új.
annyira segítenék, de már 1000x leírtam azok a trükköket modositásokat amitől nem szerelgetés van hanem motorozás de ezt nem fogom leírni 2 naponta
2017. szept. 10. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 A kérdező kommentje:
Sajnálom, de hidd el, én is motorozni szeretnék, eladni nem akarom, megcsinálni szeretném. De nincs kihez fordulni a környéken.
2017. szept. 10. 19:58
3/12 anonim válasza:
A hörgés a szimering kiesés, kimozdulás csinálja, a kormolást több dolog;ha kicseréltél pár dolgot, akkor a trafót is ki kellene ha nem új. És ha sok a levegő, akkor is kormol, vagy ha rossz olajat használsz, vagy ha televan a kipufogó, esetleg nem jó a gyújtás mégiscsak. Szóval van pár dolog.
2017. szept. 10. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm. Szóval inkább ne vegyek karbit, akkor a szimering a cserés.
2017. szept. 10. 20:50
5/12 anonim válasza:
"szikrát alig ad"
A szikra akkor rossz,ha túl nagy.rendszerint kondenzátor hiba okozza.
Szabadszemmel alig láthatónak kell lennie pláne nappal.
Kormos gyertya+lehörgés arra utal hogy anyjáig kapja a benzint,okozhatja fennakadt vagy lyukas úszó,vagy kevés levegő.
Szimeringnél magas-beszabályozhatatlan alapjárat a tünet.
2017. szept. 10. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 A kérdező kommentje:
Alapjárat nincs. Úszó szerintem rendben van, már 2x átnéztem, hogy lyukas-e, de csak nagyon halk zörgést hallok.
2017. szept. 11. 05:45
7/12 A kérdező kommentje:
A következőek a tapasztalataim:
- az ngk gyertyát kicseréltem eredeti isolatorra,pöccre beindult, jól reagált a gázadásra is, de! beindításkor nyomta a fehér füstöt, mint az állat, melegen már nem, és nem tudtam alapjáratot állítani.
- második beindításnál már nem pörgött fel, akárhogy is húztam, majd lefulladt.
2017. szept. 11. 17:56
8/12 anonim válasza:
Akkor gyújtás nincs jól belőve és/vagy a trafó rossz, esetleg a gyertyapipa is be tud kavarni, ha szar.
2017. szept. 11. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 A kérdező kommentje:
Alaplap jó helyen van, trafóm nincs, gyertya- ill. megszakítóhézag is jó, előgyujtás is megfelelő. Pipára nem gondoltam. Nem lehet, hogy szimeringes, vagy karbi bajos?
2017. szept. 11. 20:54
10/12 anonim válasza:
Már hogynelenne trafó..maximum nem külső trafó.
De ha ekkora félhomály van,mindenképp jobbanjársz ha elviszed egy szerelőhöz.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!