Volkswagen golf 3 tuning?
Mi az hogy sdi vezmutengelyt tesznek az 1.9TDI-be az mitol jobb
Meg az 502es csucsok meg a 0.25os csucsok meg mittudom en miert jobbak?
Vezérműtengely cserével változik a szelepnyitási idő stb. ezzel eltolható, változtatható a jelleggörbéje a motornak, teljesítmény/nyomaték/fordulat arányban. Alapvetően ettől erősebb nem lesz csak más tartományban, más stílusban.
A csúcsok tuninghoz kellenek, ha sok levegőt kap a turbótól, ahhoz több gázolaj is kell vagy másabb porlasztási kép, amit a gyáriak már nem biztos, hogy képesek előállítani.
Alapvetően ennyit elég, ha kezdetnek tudsz.
Aztán pedig, jobban jársz ha ezeket nem állsz neki tuningolni. Nálam ez az 1.9 TDI tuning ugyanaz a kategória, mint az ezernégyes szutyadék benzineseket repedfazék kipufogóval, meg matricákkal ellátni, csak ez gázolajjal megy. Meg kéne érteni végre, főleg a fiatalabbaknak, hogy ez attól még, hogy a magyar népnek az 1.4 feletti motorok már nagynak számítanak, ettől még az 1.9 és a szaros 110-130 lóerők még mindig matchbox kategória akárhogy tuningolod...
Aztán ha felvinnéd mégis 300 lóra egy valag pénzért, akkor jönne a gond, hogy mindenki mániája a gigaturbó meg a végtelen mennyiségű gázolaj, aztán jön a pofára esés, hogy az autó csak egy szűk tartományban ugrik, mindenhol máshol egy kalap szar, addig is pedig ömlik a korom belőle mert nem tudja semmire felhasználni. Mert manapság itt kimerül a dízeltuning.
Az eszébe se jut senkinek, hogy talán két kisebb vezérelt turbó kéne, ami rögtön felpörög, széles tartományban tölt, nem kell bele hat talicska gázolaj és alig kormolna. Ja hogy ahhoz a legtöbb tuningműhely már hülye, meg 4x annyiba kerülne, ha nem egy traktor használt turbóját rakják rá. Ez van...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!