A tengerentúlon valóban az állóhűtés/fűtés miatt is alkalmaznak inkább "csőrös" kamionokat?
A sofőrök gyakran panaszkodnak,hogy milyen vacak az európai modellekben az állóhűtés.De, a kamion kialakítása miatt, nincs is hely nagy teljesítményű berendezésnek.
A másik oka lehet a csőrös kivitel,hogy nagyobb motor fér el enne.Amerikában nagyobb a megengedett hossz és súly, mint Európában.
A kerdest forditva kell feltenni es megkapod a valaszt: Miert nem hasznalnak europaban Csoros kivitelt annak ellenere hogy jobb a legellenallasi mutatoja?
A valasz az urszelveny meretben keresendo, hiszen EU ban a max hosz miatt minimalizalni kell magat a vontatot, igy nagyobb ter jut a szalitmanynak. A tobbi meg mellekes, hiszen amit meg akarnak megoldani azt megoldjak. Persze a Csoros kenyelmesebb foleg 2 pilota szamara, igy nagyobb tavolsagokat is konyebb vele megtenni(szerintem nagyobb a fulke, es hat hazaspar sem ritka 4 kezesben).
ez hulyeseg... itthon europaban is van RENDES alloHUTES ahol befagy a segged, de az a gyari es qrva draga ezert xar harmadik feltol szarmazo gagyi cuccokat vesznek pl waeco meg ezek, amik xart se ernek.
Az allofutes meg mar a liazokban is jobb volt mint kellett volna :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!