Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » OPEL ASTRA J,1.7 CDTI,2011...

OPEL ASTRA J,1.7 CDTI,2011 generátor?

Figyelt kérdés
tudja valaki, hogy az OPEL ASTRA J,1.7 CDTI,2011-es evjaratnal meg ugyanugy kis teljesitmenyu, gyenge generátort (alternátort) raktak bele, mint az astra 1.7 cdti 2005-os modellbe? Mert az elozo kocsim H Astra volt ahol kb minden 60 000 km utan uj generatort kellett vennem mert alulmereteztek az akkorit.

2017. aug. 25. 15:59
 1/5 anonim ***** válasza:

Már mit jelent az, mi volt az amit "alulméreteztek"?

Ezt kifejthetnéd .

Még ha tényleg kisebb teljesitményű generátort tettek is rá, az nem azt jelenti hogy állandóan cserélni kell újra.

De szerintem az autószerelő ezzel lehúzott téged rendesen.

2017. aug. 25. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Ugy ertem gyenge generator volt benne gyarilag. Nem huzott le a szerelo egyebkent mert tenyleg kiegett a generator harom alkalommal is a 200.000 km alatt amig nalam volt a kocsi es utananeztem tobb forumon is es irtak ott is h gyarilag gyenge generator volt a H astrakban. Egyebkent imadtam azt a kocsit csak az elektronikaja megkeseritette az eletem mert mindig volt egy gazpedal hibauzenet is ami szinten tipushiba volt... de a motorja kegyetlen jo volt. 4,7 literrel jartam es a 200 000 kilometer alatt ugy megszerettem h nem nagyon akarok mas motorral autot venni.
2017. aug. 26. 08:36
 3/5 anonim ***** válasza:

A 2011-es J Astrában már nem teljesen ugyan az a motor van. A 2005-ös H Astrádban még valószínű Bosch üzemanyagrendszerű, még részcskeszűrő nélküli Z17DTH (101Le) motor volt. A J-ben már Denso rendszerű PDF-es (110 vagy 131Le). A blokk ugyan az, a körítés más.


A gázpedál hibát a motortérben az UEC alatt egy csatlakozó kontakthibája okozza. Nálam is előjött, direktbe be lett forrasztva 5 évvel ezelőtt. Azóta soha semmi hiba nem volt vele.


Generátor 110A-es. Nálam is kb 60.000km-enként felújítás volt. Kevés ez az áramerősség. Túlterheli a diódahidat az, hogy folyton maximumon van hajtva és kiég. Az enyémben volt gyári elektromos kiegészítő fűtés is (QuickHeat). Ennak 70-80A az áramfelvétele önmagában. Amikor bekapcsol hidegben, a töltőfeszültség néha 12V-ot sem éri el. Ahogy lekapcsol egyből 14,2V megvan. Kicsi ez a 110A-es Hitachi generátor bele. Ráadásul szerelték ezeket az 1.7-eseket 100A-es generátorral is. Sok helyen ahol felújítással foglalkoznak, leveszik a 100A-es kínai mobiletron diódahidat a polcról, mert az van nekik. Jól van az úgy felkiáltással. 100 vagy 110A az majdnem ugyan az... Csak éppen emiatt még inkább túl lesz hajtva.

Ismerős a sztori sajnos...


J-ben fogalmam sincs, hogy milyen generátor van. Nekem is H-m van már tízen éve.

2017. aug. 29. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
koszonom szepen a valaszod. Esetleg tudsz valamit mondani a 2.0 cdti motorrol is? az is meg "isuzu" alapon nyugszik vagy az csak az 1.7 cdti?
2017. aug. 30. 10:01
 5/5 anonim ***** válasza:

Az már nem Isuzu.

A korai szériákban volt valami főtengely csapágyazás gond. Ennyi rémlik róla, más infóm nincs.

2017. dec. 10. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!