OPEL ASTRA J,1.7 CDTI,2011 generátor?
Már mit jelent az, mi volt az amit "alulméreteztek"?
Ezt kifejthetnéd .
Még ha tényleg kisebb teljesitményű generátort tettek is rá, az nem azt jelenti hogy állandóan cserélni kell újra.
De szerintem az autószerelő ezzel lehúzott téged rendesen.
A 2011-es J Astrában már nem teljesen ugyan az a motor van. A 2005-ös H Astrádban még valószínű Bosch üzemanyagrendszerű, még részcskeszűrő nélküli Z17DTH (101Le) motor volt. A J-ben már Denso rendszerű PDF-es (110 vagy 131Le). A blokk ugyan az, a körítés más.
A gázpedál hibát a motortérben az UEC alatt egy csatlakozó kontakthibája okozza. Nálam is előjött, direktbe be lett forrasztva 5 évvel ezelőtt. Azóta soha semmi hiba nem volt vele.
Generátor 110A-es. Nálam is kb 60.000km-enként felújítás volt. Kevés ez az áramerősség. Túlterheli a diódahidat az, hogy folyton maximumon van hajtva és kiég. Az enyémben volt gyári elektromos kiegészítő fűtés is (QuickHeat). Ennak 70-80A az áramfelvétele önmagában. Amikor bekapcsol hidegben, a töltőfeszültség néha 12V-ot sem éri el. Ahogy lekapcsol egyből 14,2V megvan. Kicsi ez a 110A-es Hitachi generátor bele. Ráadásul szerelték ezeket az 1.7-eseket 100A-es generátorral is. Sok helyen ahol felújítással foglalkoznak, leveszik a 100A-es kínai mobiletron diódahidat a polcról, mert az van nekik. Jól van az úgy felkiáltással. 100 vagy 110A az majdnem ugyan az... Csak éppen emiatt még inkább túl lesz hajtva.
Ismerős a sztori sajnos...
J-ben fogalmam sincs, hogy milyen generátor van. Nekem is H-m van már tízen éve.
Az már nem Isuzu.
A korai szériákban volt valami főtengely csapágyazás gond. Ennyi rémlik róla, más infóm nincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!