Mennyit mehet egy személyautó egyhuzamban?
ameddig a sofőr bírja.
az autó, egy gép. arra van tervezve, hogy közlekedjenek vele, ne csak a garázsban simogassák.
Akármennyit. Maximális teljesítményen is.
Mileőtt egy motort sorozatgyártásba tesznek, fékpadon ezer órákat megy folyamatosan maximális teljesítményen, utána szétkapják, megnézik mi mennyire kopott el, és kitalálják, hogy lehet még spórolni az anyaggal, mert a teszt alapján "túl jól" sikerült.
Lusta voltam kikeresni azt a 5-6 kérdést, amelyekben az elmúlt években leírtam a sztorit:
1993-ban a Rábaringen egy Toyota Carnina E-vel folyamatosan mentek 100.000 km-t padlógázon. Csak tankolni, olajat és sofőrt cserléni álltak meg. A teszt végére semmi baja nem lett a motornak. (a futómű és a gumik megérezték a jóval több - és döntött- balkanyart, de ez más tészta)
Ugye érted: százezer kilométer padlógázon. Ez nem árt neki. Ami árt, az a hidegen és/vagy alacsony fordulaton gyilkolás, üzemmeleg állapot előtti lepadlózás.
Kihagytam: az a lényeg hogy megfelelő minőségű és mennyiségű olaj legyen benne, és legyen hűtése.
Ettől kezdve a vízhő 92 fokon, fordulatszámmérő 5500-on, és megy, ameddig te bírod vezetni, nem a kocsi fog elfáradni.
1 huzamban 3 ezret is mehet,bár ennyit nem fog levezetni senki.
olaj,hűtővíz,menetszél,üzemanyag van addig megy az autó.
Minden más meghibásodás miatti,de kb minden kibírja 3-5-10 ezret is,de ennyit 1 kocsi sem megy 1 huzamban.
5500 tartósan?
Melyik írta ezt az ökörséget?
Thalia-t zacskóban vinnéd haza 500 km után...
Az autó arra van tervezve, hogy menjen.
Miért kérdező, szerinted mi baja lenne egy hosszabb úttól?
"5500 tartósan?
Melyik írta ezt az ökörséget?
Thalia-t zacskóban vinnéd haza 500 km után..."
A dízelt lehet, csak azt nem tudnád 5500-on használni tartósan, mert az 5000-nél tilt. A benzinesnek kutya baja nem lenne.
miért kéne leállítani ?? az a jo neki ha tartósan megy.
egy autó az gép nincs izomzata amit regenerálni kell, állandó a hőmérséklet, teljesen tökéletes üzemállapot a folyamatos működés. a leállást sinyli meg, nem az üzemelést.
1-2 autó van ami padlógázra nincs tervezve illetve tán egyik se, de egy 60-70%os terhelés az normális. (átlag autó 120nál kb 30% terhelésen megy)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!