Keson jon meg az olajnyomas e39 520d bmw-n?
Vagy az olajrendszerben beépített visszacsapó szelep nem zár rendesen kopás vagy kosz miatt,vagy a főtengely és hajtókarcsapágyaknál és a vezérműtengely és háza közt már megnőtt az illesztési hézag a kopás miatt és elengedi az olajat.
Ha ez rendszeres indításkor,akkor a fém a fémen fut addig még az olajnyomás fel nem épül ,addig jelentős a kopás.Főleg erre érzékenyek a csapágyfémmel bevont főtengely,hajtókar csapágyak.
Mielőbb orvosolni kell a hibát.
Még itt szarakdsz és járkálsz az autóval,addig a főtengely és csapágyai gatya lesz,ha most még nem azok.Egy főtengely köszörülés sem lesz megoldás addig sem még ezt a hibát ki nem javítják.A köszörülést meg kellene előzni.
Szerintem a nyarat nem éli túl ez a motor így.
Szerelő rögtön.
Én az első voltam.
Nekem nem gondom volt ilyen,ha nem tapasztalatom másik autókkal.
A lényeg az,hogy így kinyírod a motort.de gyorsan.
Ha egy jó rendszerbe olyan híg olajat töltenél,minta víz,a nyomásnak nem,de a kenésnek fel kellene épülni a gyorsan odajutó olajtól.Mire a motor beindul már lennie kellene,annyi minimális olajnyomásnak is ,hogy a csapsüllyedés ne jöjjön létre,aminek a kopogó hang a jele.
Első lépésben az olajszűrőt cserélném,mert az is vissza engedheti az olajat,abban is van ilyen szelep,és az is sok idő még ezt feltölti,csak utána az olajpumpát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!