Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért ereszti a blokk az olajat?

Miért ereszti a blokk az olajat?

Figyelt kérdés
Van egy AM6 blokkos, 50 ccm-es motorom. Kb. 1 hónapja lett cserélve az összes szimering,csapágy,furatva lett a henger. 2 hete észrevettem,hogy fogy a motorból az olaj. A kipufugó végéből gyakorlatilag folyik az olaj. Megyek vele 1-2 km-ert és annyira folyik a kipufogó végéből az olaj,hogy a hátsó villáról csöpög le. Ezen kívül a blokkból is folyik az olaj. Leteszem a motrot és pár nap múlva tiszta olaj a blokk alja. Friss olaj csöpög belőle (nem fekete). Mi lehet a baja? A segítő válaszokat előre is köszönöm!

2017. aug. 9. 20:03
 1/9 anonim ***** válasza:

Sok oka lehet.

Pl. nem megfelelő pasztával próbálta valaki tömíteni. Vagy hozánemértő az llesztáési felületnél feszegette csavarhúzóval.

Vagy meglazultak a csavarok, mert nem lettek megefelelően meghúzva.


Ez az álló helyzetben való csöpögésre vonatkozik.


Az hogy a kipufogó is okádja, már ha tényleg nem csak végigfolyik rajta, valami nagyobb gebaszt vetít előre.

2017. aug. 9. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Egy elég tapasztalt ember csinálta a motort szóval nemhiszem,hogy rossz pásztát használt vagy csavarhúzóval feszegette a blokkot.

Inkább az érdekelne jobban,hogy a kipufogó miért csorgatja az olajat.

Az összes szimering új. Az lehet,hogy a súber tű vagy az úszó miatt van?

2017. aug. 15. 12:22
 3/9 anonim ***** válasza:

Én is tapasztalt vagyok, és velem is előfordult, hogy a máshol jól bevált pasztát a hűtőfolyadék feloldotta.


A suber tűnek egyébként mi köze az olajhoz?

2017. aug. 17. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Ha nem tévedek akkor ez egy külön olajzásos motorblokk. Ha valami miatt motorolajból kerül sok az égéstérbe, akkor az az olajpumpa rossz beállítása lehet. Viszont ilyenkor igencsak okádnia kellene a füstöt. És ettől nem kéne fogynia az olajnak, már ha a blokkban levő olajra gondoltál.
2017. aug. 17. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
A külön olajozás ki van kötve. Én keverem az üzemanyagot 1:50 arányba. Castrol Power 1 2T olajat használok.
2017. aug. 17. 23:27
 6/9 anonim ***** válasza:

Akkor valamit csak elkefélt az a tapasztalt ember.

Az 50-es keveréknél, ha sok anyagot kapna, akkor fuldoklana a benzinben. Írtad, hogy a fogy az olaj, akkor nyilván a blokkból, ha a pumpa ki van kötve.

Tehát továbbra is valamelyik szimmeringnél vagy tömítésnél kapja fel, én a forgáttyúsházra szavaznék.

A suber-tű nem is értem mi köze lenne a blokkban levő olajhoz.

2017. aug. 18. 06:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Egy tömítés cserét megejtek. A gyári papír tömítést ajánljátok vagy tömítőpasztát használjak?
2017. aug. 18. 22:19
 8/9 anonim ***** válasza:

Ha gyárilag papír tömítés van, akkor mindenképpen azt.

Kiegészítőnek valami jófajta oda való paszta nem lehet rossz, bár én csak zsírozni szoktam.


Sőt, volt olyan, hogy adott típushoz nem lehetett kapni tömítést, akkor kikalapáltuk rajzlapól, az is jó volt, viszont aki simán pasztával próbált ügyeskedni, az mindig ráfaragott.

2017. aug. 18. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Rendben,köszönöm a választ. Akkor használom mindkettőt.
2017. aug. 19. 00:08

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!