Miért ereszti a blokk az olajat?
Sok oka lehet.
Pl. nem megfelelő pasztával próbálta valaki tömíteni. Vagy hozánemértő az llesztáési felületnél feszegette csavarhúzóval.
Vagy meglazultak a csavarok, mert nem lettek megefelelően meghúzva.
Ez az álló helyzetben való csöpögésre vonatkozik.
Az hogy a kipufogó is okádja, már ha tényleg nem csak végigfolyik rajta, valami nagyobb gebaszt vetít előre.
Egy elég tapasztalt ember csinálta a motort szóval nemhiszem,hogy rossz pásztát használt vagy csavarhúzóval feszegette a blokkot.
Inkább az érdekelne jobban,hogy a kipufogó miért csorgatja az olajat.
Az összes szimering új. Az lehet,hogy a súber tű vagy az úszó miatt van?
Én is tapasztalt vagyok, és velem is előfordult, hogy a máshol jól bevált pasztát a hűtőfolyadék feloldotta.
A suber tűnek egyébként mi köze az olajhoz?
Akkor valamit csak elkefélt az a tapasztalt ember.
Az 50-es keveréknél, ha sok anyagot kapna, akkor fuldoklana a benzinben. Írtad, hogy a fogy az olaj, akkor nyilván a blokkból, ha a pumpa ki van kötve.
Tehát továbbra is valamelyik szimmeringnél vagy tömítésnél kapja fel, én a forgáttyúsházra szavaznék.
A suber-tű nem is értem mi köze lenne a blokkban levő olajhoz.
Ha gyárilag papír tömítés van, akkor mindenképpen azt.
Kiegészítőnek valami jófajta oda való paszta nem lehet rossz, bár én csak zsírozni szoktam.
Sőt, volt olyan, hogy adott típushoz nem lehetett kapni tömítést, akkor kikalapáltuk rajzlapól, az is jó volt, viszont aki simán pasztával próbált ügyeskedni, az mindig ráfaragott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!