50-es enduro visszafojtása hogy a legegyszerűbb?
Mivel a jogszabályban szerepel az smkp megengedett maximális sebessége, azért ha valaki már ilyen ügyben kötni akarja az ebet a karóhoz, akkor a 40 az 40, még ha az óra mást is mutat.
De ha meg is mérnek, honnan azonosítanak?
És ha határolod a fordulatszámot ott, hogy legnagyobb sebességben ne tudd 40 fölé vinni, akkor mi lesz az alsóbb fokozatokban? Cserébe nem baj, hogy nem tud majd forogni eleget és erőtlennek fogod érezni?
Ha aggódsz rajta, akkor tessék csak figyelni az út szélét.
Gondolom úgysem megy többet 80-nál, olyan tempónál meg még ráérsz nézelődni bőven.
Épp ez az: egy fordulatszámhatároló (rpm limiter) határol minden fokozatban, ha állandóra van kötve a saját életedet nehezíted meg...
Gyári fojtás meg gondolom szintén a CDI-n és/vagy kipufogón keresztül volt megoldva.
De ha mindenáron akarod, akkor a sima határolós megoldás az egyszerűbb valószínűleg.
Nekik mindegy, csak ne menjen gyorsabban a megengedettnél.
Köszi a válaszokat! RPM limitert valóban kapcsolhatóra kéne csinálni. Másképp nincs értelme...
#4: Igazad van, valószínűleg inkább teljesítményt mérnek... Ráadásul a Babettát nem fogják leinteni, de az endurót mindig, hehe, abban látnak lehetőséget.
Esetleg még a váltó primer részét tudnám "megrövidíteni", mivel nekem erő kell nem sebesség, max 45-50-es utazóval bőven elvagyok. Csak ott az a baj, hogy ha hosszú távra megyek végig nyélgázon megy a gép, az
fáj neki ugye?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!