Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Terhelésre nincs meg a rail...

Terhelésre nincs meg a rail csőben a nyomás mitől lehetséges ez?

Figyelt kérdés

Adott egy 8. generációs Civic 2.2 CTDI

kb 3400-3500-tól elfogy az erő,mintha tiltáson lenne semmit nem gyorsul megáll pl : 3400-on,mintha nem lenne befecskendezés,vagy tiltana a kocsi,taposhatom padlóig is 3400 : kb 15 mp mire 3500-at eléri...

Hondába gyári és CRQ diagnosztika is futott rajta.

Nincs a rail csőben meg a gyári minimum nyomás,és az elektronika tilt.


Tápszivattyú jó,nagynyomású szintén,és a porlasztó is kimérve.

Szét szedték már,de meg vannak lőve.


2017. aug. 7. 21:00
 1/4 anonim ***** válasza:
Az injektorok tuti ki voltak mérve? Mert ez tipikus injektor probléma, feltéve ha üzemanyagszuro cserélve volt.
2017. aug. 7. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Évente cserélve voltak.
2017. aug. 7. 21:26
 3/4 anonim ***** válasza:
Nem lehet, hogy a nyomásszabályzó szelep kinyit? (nem tudom, hogy konkrétan van-e szerelve ez a kocsi ezzel)
2017. aug. 7. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Nyomásszabályzó szelep a railcsőben volt már nézve?-
2017. aug. 7. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!