Terhelésre nincs meg a rail csőben a nyomás mitől lehetséges ez?
Figyelt kérdés
Adott egy 8. generációs Civic 2.2 CTDI
kb 3400-3500-tól elfogy az erő,mintha tiltáson lenne semmit nem gyorsul megáll pl : 3400-on,mintha nem lenne befecskendezés,vagy tiltana a kocsi,taposhatom padlóig is 3400 : kb 15 mp mire 3500-at eléri...
Hondába gyári és CRQ diagnosztika is futott rajta.
Nincs a rail csőben meg a gyári minimum nyomás,és az elektronika tilt.
Tápszivattyú jó,nagynyomású szintén,és a porlasztó is kimérve.
Szét szedték már,de meg vannak lőve.
2017. aug. 7. 21:00
1/4 anonim válasza:
Az injektorok tuti ki voltak mérve? Mert ez tipikus injektor probléma, feltéve ha üzemanyagszuro cserélve volt.
2/4 A kérdező kommentje:
Évente cserélve voltak.
2017. aug. 7. 21:26
3/4 anonim válasza:
Nem lehet, hogy a nyomásszabályzó szelep kinyit? (nem tudom, hogy konkrétan van-e szerelve ez a kocsi ezzel)
4/4 anonim válasza:
Nyomásszabályzó szelep a railcsőben volt már nézve?-
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!