Melyik autónak nagyobb a fenntartása BMW vagy Audi?
Pontos típust mondhattál volna...
Nem mindegy hogy egy aránylag egyszerű régi A3-A4-esről van szó, vagy pedig egy R8-asról, esetleg S8-ról...
Meg a magyarok a BMW-alkarészt felszorozzák, mert azt hiszik mindenki burzsuj, akinek jut egy kopott BMW.
Korábban volt E39-em, gondoltam magyarországon olcsóbb lesz talán a kupplung. 100 ezer felett volt. Németeknél a Sachsot megvettem 200 euróért.
Az átlag audinál nem annyire pofátlanok.
Biztosítás, adó, stb, ez nem a márkától függ.
Szervizelés pedig attól, hogy milyen autó, milyen motor van benne, dízel vagy benzin.
Nekem meg audi tapasztalatom nincs, de vettem egy öreg e46ost, a rettegett 320d-t, üzembejárós autónak. A lényeg annyi volt hogy keveset egyen, és ne sajnáljam a poros környezetben.
190-ezerrel vettem, azóta 260 ezer van benne, és csak megy, meg cserélik az kopóalkatrészeket benne.
Szerintem ott a gond, hogy otthon amit 160 ezerrel adnak el, abban valójában már 300 felett van, ezeknek meg ott már lassan vége.
A sutyerák alkatrészkereskedönek aki lepontozott, köszönöm, ezzel engem igazol. Csak a pofabör vastagsága határozza meg a BMW alkatrészárakat magyarországon, semmi más.
Az árlag audit meg arra értettem, hogy nem valami S8 vagy hasonló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!