Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2010. - es OPel mert rangat?...

Tamas H. kérdése:

2010. - es OPel mert rangat? Opel vivaro motor rangatasi problema. Sziasztok. Van egy 2010 es opel problema amire a szerelok nem nagyon jonnek ra. Rangat 1200-1600 es ez igy megy 3000 fordulatig. Utanna megszunik.

Figyelt kérdés
Alacsony fordulaton az auto olyan mintha szet akarna esni ( az egesz auto remeg) A problema ugy kezdodott hogy 130-140 korul mintha kihagyott volna az osszes henger es kicsit ratapostam volna a fekre. (nem tettem) de utanna minden oks volt. Ra egy ket napra elkezdodott a rangatasi problema. Kicsereltettem az osszes szurot, s kicsereltek meg valamilyen elektronikat ami okozhatja ezt, de tovabra is fen all a hiba. ( semmi hibacode nincs) Most a porlaszto csucsok csereje illetve bemerese kovetkezik. Van valami hasznos otlet? Szivesen olvasnam

#motorhiba #motordadogas
2017. aug. 5. 08:51
 1/6 Vortrex ***** válasza:
Légtömegmérőt, egr szelepet, vákumcsöveket ellenőriztétek már ? Ezek aránylag gyenge pontjai az opelnek
2017. aug. 5. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Koszi a valszt, menet kozben lecsekkoltunk minden a kompjuterral. Legtomeg, uzemanyag, surites stb. minden a legnagyobb rendben volt informacio szerint. kicsereltek valami olyan elektronikat ami szabalyozza a levegot vagy kipufogo gazt.. ez egy egyszeru forgomotoros kis kutyu ( euro 300) de a hiba tovabra is fent all.
2017. aug. 5. 20:39
 3/6 anonim ***** válasza:
Egr szelep, egy ingyen takarotast meger
2017. aug. 6. 06:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Az egr szelep lett komplettan kicserelve.. a szerelo is erre gyanakodott, mert az opel az egyeduli aminel ha hullamzik a motor jarasa ez okozza.

mas valami otlet?

2017. aug. 6. 10:47
 5/6 Vortrex ***** válasza:

Ha a lambdaszondának látjátok a feszültségét számítógépen, akkor ennek 0.2 és 0.8V között kell ingadoznia, ha tartósan 0.8V körül mutat, akkor nagyon dús az keverék, ha 0.2V körül, akkor nagyon szegény. Ebből következtetni lehet, hogy esetleg folyik egy injektora vagy az adagolóval van valami probléma, esetleg maga a szonda rossz.


A lambda fesz. értékét az üzemanyag trimmeléssel (angolul "Long term fuel trim") együtt kell nézni.

Ez az általa 0% tökéletesnek vélt égéshez képest változtatja az befecskendezett üzemanyag mennyiségét, a lambda adatai alapján. +/-10% a határérték, efölött valami probléma van.


Ezek alapján következtetni lehet például:

-A lamba érték jó (0.2-0.8V között ingadozik) vagy alacsony (~0.2V), de az fuel trim nagyobb mint +10%, akkor valahol fals levegőt kap és így próbálja kiegyensúlyozni

-Ha a lamba fesz. nagy (0.8V<) és a fuel trim kisebb mint -10%, akkor valahol folyik az injector vagy rossz az adagoló és így próbál korrigálni

2017. aug. 6. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Koszi az infot, ezt leforditani Hollandra eleg nehez lesz..) de szerdan viszem a szerelohoz s megprobalom. Az esetleg lehetseges ( lehet teljesen hulyeseg) hogy probalgattam menet kozben kuplung benyom s 0-rol felporgetni..tokeletes motorjaras, es probaltam kezifekben elindulni s amig nem eri el a 5-10km huz mint a barom.. lehet osszefugestelenek a dolgok..
2017. aug. 6. 14:47

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!