Egy ilyen autó ezért az árért lehet jó és megéri megvenni? (link)
Tudom, hogy német és lenne költsége a magyar forgalomba helyezésnek is, de azt ne nézzétek, szimplán csak azt, hogy ezért az árért ilyen évjáratú megéri-e?
Nem az évjárat a gond , hanem a 300000 km -er.
De ki tudja, ha rendszeresen karba volt tartva , akkor akár jó is lehet.
Az évjáratot és a kilométert együtt kell figyelembe venni.És az órát ott is kezdik tekergetni.A szervizkönyvet "elvesztik",ha nem hordták karbantartásra.
Lehet,hogy az ár alacsony,de utólag is lehet drága egy autó.15 éves Audinál lehet nagy gebasz is és akkor ennél nagyon zsebbe lehet nyúlni és mellé.Az ,hogy megéri? Szerintem csak majd használat közben derül ki.Minden esetre ,szakértővel mennék megnézni.És igazad van abban,hogy nem a reg.adó miatt kell aggódni,ha nem az utómunkálatok költségén,ha lesznek.
Azt áruljátok el, ti miért féltek a sok kilométertől?
kevés kilométer alapból jó, viszonylag sok alapból rossz?
Kérdező, szerintem nyugodtan vedd meg, de arra számíts, hogy ehhez nem filléres alkatrészek vannak, mint egy régi suzukihoz!
Az én sima A4-emhez a vezérlés 60 000 ft volt.
Ennyiért egy épkézláb, fapados Golf IV TDI-t sem kapsz.
(Azt fejből nem tudom, hogy ez a 2.5 motor jó-e vagy a kerülendő)
Utolsó,
bármennyire is karban van tartva, az autó használódik. Akárhogy megadsz neki mindent, a km-ek megviselik. Beltér, tömítések, futómű, elektromos rendszerek stb stb. Használódik el az autó. Lehet, hogy a motor még elmegy ugyanennyit, de az autó elkopik róla. Aztán jönnek a kisebb bosszantó hibák, amik miatt egyszerűen beleutálsz az autóba.
Persze, mindenki úgy adja el a sokat futott autóját, hogy sose hagyta cserben és mindenhonnan hazahozta, sose kellett vontatni pl. Az más kérdés, hogy nincs olyan hónap amikor megy pl mind a 4 elektromos ablak (csak egy egyszerű példával élve)
Az automata ha volt benne olaj cserélve rendesen akkor sose megy tönkre, csak megsúgom.
Nem tudom mi ez a nagy divat németből autót venni, mikor elmenni se tud megnézni az autót, pedig ezeknél az kell, meg próbakör. A km-t meg se kell nézni, teljesen mindegy mit mutat, most ez lehet valós 300 meg lehet valós 600 is.
Állapotot nézünk és ez nem sallang hülye duma, a számláló szart se ér. Arra való, hogy tudd mikor kell olajat cserélni kb. vagy fogyasztást mérsz vele.
Ha indul hidegen pöccre gáz nélkül, nem füstöl, nincs fura hang, húz rendesen, a váltó vált rendesen, az alja nem rohad, a motorból nem ömlik az olaj akkor már jó vagy. Aztán innentől ugyanúgy a szerencsén múlik, aki ettől fél az ne 15 éves prémium autót vegyen 600-ból...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!