Motorfelújítás óta rossz a kocsi, mindent
szétbarmoltak, a kábelköteget is megtörték,3x vittük
vissza már, az olaj is folyik belőle, de nem hajlandóak
megjavítani semmit. Kihez lehet fordulni ilyenkor?
Ha van számla akkor polgári peres úton feljelentheted őket, így állniuk kell a javítási költségeket más szervízben. Akár ezek után elviheted márkaszervízbe is ahol 10x áron fogják csinálni majd, de ezt ők nekik kell majd kifizetni. Az ügyvédi díjat is a perköltséget is. De ez 1-2 évig elhúzódhat, kívétel, ha nem juttok közös megállapodásra. Egy ügyvédet kell felkeresned ez ügyben az ügyvéd majd tájékoztatja őket, aztán hátha megrémülnek és inkább megegyeznek, ha nem akkor perelés. A bíróság ilyenkor kirendel egy szakembert aki megállapítja, hogy mi is van. Igazából, ha valóban szétbarmoltak mindent és nem is akarják helyrehozni akkor nyert ügyed van. Akár még új autót is kérhetsz arra hivatkozva, hogy ez már használtatlanak/megbízhatatlannak fog így bizonyulni.
2017. júl. 27. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
Őszintén?
Nem a szomszéd józsi bácsi unokaöccséhez kellett volna vinned!
2017. júl. 27. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 A kérdező kommentje:
2-es válaszoló. Ez a Józsi bácsi szervize konkrétan egy elég nagy ügyfélkörrel rendelkező, régóta fennálló, interneteken pozitív véleménnyel rendelkező szerviz. Józsi bácsi rokonsga nem hinném, hogy tételesen felsorolt számlát adott volna.
Attól, hogy valaminek pozitív a véleménye még nem biztos, hogy jó. Olyan szervizhez kell vinni ami megbízható számodra. Ahol van ismerős, vagy ismerős ismeri a szervízt és stb. Akkor nem vernek át. Nekem egyszer kiszedték a jó ékszíjamat és belerakták egy másik autóba. Perre ment a dolog, buktak is.
2017. júl. 27. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
"2-es válaszoló. Ez a Józsi bácsi szervize konkrétan egy elég nagy ügyfélkörrel rendelkező, régóta fennálló, interneteken pozitív véleménnyel rendelkező szerviz. Józsi bácsi rokonsga nem hinném, hogy tételesen felsorolt számlát adott volna.
"
Akkor mi a gond?
lol
2017. júl. 27. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 A kérdező kommentje:
Csupán annyi a gond, hogy a hozzáállásuk úgy tűnik, elég gyorsan megváltozott, és szeretnék lerombolni az évek alatt felépített cég hírnevét.
Ügyvéddel megpróbálkozhatsz, bár érdekes lenne tudni mi volt a kiindulási alap (mármint milyen állapotban volt az autó mielőtt odavitted hozzájuk), illetve ha az ügyvédre nem reagálnak első körben, akkor kell meghozni még egy komolyabb döntést: ér-e annyit az autó, hogy a per, a szakértők, az ügyvéd, a futkosás megérje a végén.
Szerintem ez egy olyan sztori rögtön, hogy az sem mindegy mi szerepel a megrendelőn, a számlán, motorfelújítás vagy csak a javítások külön felsorolva.
Csak az én kíváncsiságom miatt: milyen autó, milyen motorral, milyen évjáratból?
2017. júl. 27. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 A kérdező kommentje:
Daewoo Lanos, '98-as. Egy probléma van, hogy nem kaptunk se megrendelő, se átvételi lapot. Bár kértünk már munkalapokat és mérési jegyzőkönyvet is, azt sem kaptunk semmiről. Pl. üzemanyag nyomásról kértünk nyomásmérést és visszafolyó mennyiségi jegyzőkönyvet, majd rámondta másnap, hogy tökéletes a nyomás. A 'javítás' előtt semmilyen baja nem volt a motornak, csak hengerfejtömítésnél folyt az olaj. Most remeg, erőtlen, dadog, megtörték a kábelköteget is, mint kiderült utólag, csattog a hidrotőke, meg még írhatnám a listát...Nem egy milliós értékrendű kocsiról van szó, hanem arról, hogy fel volt mérve, hogy ha ráköltünk 400 ezret, cserélve a fékek, futómű, kuplung, vezérlés, stb., és felújíttatjuk a motort, akkor elmegy még tíz évet. Ehelyett most használhatatlan lett.
Számlát kaptál? Ha nem akkor NAV-nak szólhatsz.
2017. júl. 27. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 A kérdező kommentje:
Kaptunk számlát, mint fentebb írtam.
Kapcsolódó kérdések: