A probléma az, hogy az Opel Vectra B-m, ami 2 ezres DTI rángatózik minden egyes fordulatszámon. Ha kicsit keményebben odalépek neki akkor abbahagyja és csak egy idő után kezdi el újra. Van, amikor elég keményen rángat majdnem le akar fulladni. Nagyobb sebességnél is előszokott jönni és ott elég gyakran 2-3 mp-s gyakorisággal csinálja. Nem tudom miért csinálja ezt egy Turbó dízel, de nagyon zavaró és aggasztó, hogy nyaralásban vagyunk 700km-re az otthonunktól. Az autó leírásai: Opel Vectra B 1999-es évjárat.
EGR hiba lesz. Nézd át a vákumcsöveket! A Vectra-nál kiszokott dörzsölődni és kilyukad. Ha vákumcsövek jók, akkor szerezz szerszámot, torx dugókulcsfejet (autószerelőknek, parkolóban a kamionosoknak (Scania) van), és ki tudod venni az EGR-t. 2 csavar fogja.
Meg ne próbáld keresni a hibát. Úgysem tudod magadtól megjavítani házilag nyaralásban. Keressetek egy szerelőt, ezzel így nem indulnék útnak hazafele sem, mert több kárt okoz. Sok minden lehet, nem csak EGR. Akármi. Ezt majd a szerelő megnézi. Így látatlanba nem lehet. Én nem indulnék haza majd 700km-t ilyen állapotban, mert előbb utóbb már beindítani sem fogod tudni és mit csinálsz amikor mondjuk autópálya közepén szarik be az egész?
2017. júl. 25. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
Én csak azért írtam EGR szelepet, mert a mi Zafiránk ugyan ezt csinálta. EGR csere után megoldódott a probléma, de persze lehet 100 más oka is.
2017. júl. 25. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
Lehet, de ő ezt úgysem tudja a helyszínen kicserélni. Gondolom lehet olyan problémára gondolt amit egyedül megoldhat, mert haza is akarnak utazni. De ilyen állapotban jobb inkább elvinni egy szerelőhöz vagy haza szállíttatni az autót.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!